Aviseringar
Rensa alla

Homosexualitet


Ämnesstartare

Okej jag är helt straight men dethär med homofobia och sånt skit, wtf?! Att ha en fobi betyder att du är rädd för något, om du är homofob är du inte rädd, du är ett as. 
Om någon är kär i någon annan ska väl för fan inte könet spela roll?! Jag fattar verkligen inte vad som är ditt problem? Du har väl ingenting med de att göra?! Jag vet inte jag blir bara så jävla arg på sånthär.


   
Citera

Exakt vad vill du få ut av din tråd?


   
SvaraCitera

Finns ens homofober nu för tiden i Sverige? Jag träffar aldrig på någon.


   
SvaraCitera

NiklasW:
Finns ens homofober nu för tiden i Sverige? Jag träffar aldrig på någon.

skojar du


   
SvaraCitera

petite:

skojar du

Nej.


   
SvaraCitera

Och vad ska vi diskutera?


   
SvaraCitera

Man kan väl skilja på åsikter och känslor inom ämnet? Jag skulle säga att jag har utvecklat störningen homofobi efter att ha blivit utsatt för sexualbrott och hjärntvättning i ungdomsåren, men det gör mig verkligen inte till en utövande homofob i politikens mening. Jag är för alla människors lika värde och rättigheter, friheter etc oberoende av sexuella läggningar, politiska uppfattningar, etnicitet osv sålänge ingen individ kränker någon annans rättigheter såklart.


   
SvaraCitera

NiklasW:
Finns ens homofober nu för tiden i Sverige? Jag träffar aldrig på någon.

Klart det finns?


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera

NiklasW:
Finns ens homofober nu för tiden i Sverige? Jag träffar aldrig på någon.

Ja, de finns, tyvärr. Att bögar är det äckligaste som finns är typ den allmänna åsikten på min skola.


   
SvaraCitera

PindaLira:

Ja, de finns, tyvärr. Att bögar är det äckligaste som finns är typ den allmänna åsikten på min skola.

Tråkigt. Vad går du på för skola? Det är väl bara jag som levt i en skyddad värld gissar jag..


   
SvaraCitera

NiklasW:

Tråkigt. Vad går du på för skola? Det är väl bara jag som levt i en skyddad värld gissar jag..

Ganska liten skola en bit norr om gbg. F-9.


   
SvaraCitera

PindaLira:

Ganska liten skola en bit norr om gbg. F-9.

 Hisingen? 


   
SvaraCitera

NiklasW:

 Hisingen? 

Nej.


   
SvaraCitera

NiklasW:
Finns ens homofober nu för tiden i Sverige? Jag träffar aldrig på någon.

Konstigt, jag ser och träffar folk varje dag som säger att dom hatar homosexuella..


   
SvaraCitera