Aviseringar
Rensa alla

Homosexuel


Ämnesstartare

Jag tror jag är homosexuel men jag vet inte säkert och jag vågar inte beräta för någon jag känner eftersom dom tycker det är helt fel att vara lesbisk. Jag vet inte vad jag ska göra [sad]

Förslag?


   
Citera
Ämnesstartare

Du behöver inte berätta för någon om du inte vill.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skrev fel menar bisexuel :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lesbiska brukar folk inte ha något emot, men det brukar nästan alltid vara bögar som råkar illa ut, så det är nog ingen fara för din del[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

*sexuell

du är 15, då är det vanligt att känna så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Att komma ut på ett community med dig själv som avatar verkar vara en början.


   
SvaraCitera

Jjenkan:

homosexuel

Jjenkan:

menar bisexuel

[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

be who you want to be & tell who you want to tell.

det är coolt att vara bi.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jjenkan:

Förslag?

Berätta eller berätta inte.

Ett tips kan ju vara att testa homosex innan du går ut med det offentligt, för att vara säker.


   
SvaraCitera

När du känner dig redo så berättar du. Du får antagligen reda på vem som är dina riktiga vänner genom det hela


   
SvaraCitera

hellodoggy:

När du känner dig redo så berättar du.

Vad är det att berätta?
De har la inget att göra med vem man ligger med?


   
SvaraCitera

FreeWay89:

De har la inget att göra med vem man ligger med?

självklart inte, men om man inte berättar så kan det ibland bara gå runt rykten som kan bli större och större, och det vill man ju inte. MEn tror inte att världen riktigt har kommit till den där nivån att man inte behöver berätta för vissa.


   
SvaraCitera

hellodoggy:

MEn tror inte att världen riktigt har kommit till den där nivån att man inte behöver berätta för vissa.

Tror jag inte. Om du tar åt dig av vad folk pratar om en så givetvis blir det en stor grej.
För er yngre kanske det är viktigare om vad folk tycker om en men jag sket fullständigt i vad folk tyckte och tänkte om mig i den åldern.

Dock har jag lite svårt med att ''jag tror jag är gay'' grejen då jag tror att man föds till vad man är, så det vet man.

Tycker att ''gay'' är sådant mode nu att jag kräks...


   
SvaraCitera

FreeWay89:

Dock har jag lite svårt med att ''jag tror jag är gay'' grejen då jag tror att man föds till vad man är, så det vet man.

Kan säga att jag har varit med både tjejer och killar och har haft samma attraktion till de båda. Och de första gångerna med tjejer var när jag var runt 13. Och då självklart brydde jag mig om vad andra tyckte och tänkte. Jag visste inte riktigt vad som var " normalt " eller inte. Men nu vet alla, berättade först bara för de jag står närmast, och där fick jag verkligen veta vilka jag kunde lita på. Men jag förstår vad du menar, och säger bara.. Respekt till dig 🙂


   
SvaraCitera

hellodoggy:

Men nu vet alla, berättade först bara för de jag står närmast, och där fick jag verkligen veta vilka jag kunde lita på. Men jag förstår vad du menar, och säger bara.. Respekt till dig 🙂

Respekt till dig med å du helige ruggmunscher [y]

Men aaa som sagt, många grubblar för mycket för sånt här istället för att känna sig fram.


   
SvaraCitera