Aviseringar
Rensa alla

Homosexuell, bisexuell eller pansexuell?


Ämnesstartare

Jag vill bara veta hur många människor som är här inne på ungdom som är bisexuell, pansexuell eller homosexuell? Jag vill veta hur ni kom ut som de för familj och vänner osv, hur det kändes och var. 
Jag vill också veta om de är nån här som inte vågar gå ut, då kan ni skriva till mig Glad

Jag är en tjej som är homosexuell, men jag kom först ut som bisexuell förra sommaren och gick ut som homosexuell nu i Februari/Mars. Om ni vill veta mer fråga bara Glad


   
Citera
Ämnesstartare

En poll med alternativaten hade möjligtvis varit bättre just a tip! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pansexuell..?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lemons or fruit:
pansexuell..?

Man bryr sej inte om vilket kön man blir tsm med, man blir kär i människan och inte könet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Demons:
Man bryr sej inte om vilket kön man blir tsm med, man blir kär i människan och inte könet.

aha så det är en annan definition av bisexuell för de som inte känner sig unika nog med att va bi? Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lemons or fruit:

aha så det är en annan definition av bisexuell för de som inte känner sig unika nog med att va bi? Rodnar

Asså bi brukar gilla mer tjejer eller mer killar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

osäker


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Demons:

Asså bi brukar gilla mer tjejer eller mer killar.

Jaså? Berätta mer. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Demons: Asså bi brukar gilla mer tjejer eller mer killar.

så bi är vägen mellan hetero- och pansexuell typ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten: Jaså? Berätta mer. 

Självklart gillar bi både killar och tjejer, men de flesta brukar säga "jag gillar mer tjejer" eller "jag gillar mer killar". Men alla ser de olika, ska inte sitta och säga att jag vet allt om bi eller pan. Men men. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Glad 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Demons:
Självklart gillar bi både killar och tjejer, men de flesta brukar säga "jag gillar mer tjejer" eller "jag gillar mer killar". Men alla ser de olika, ska inte sitta och säga att jag vet allt om bi eller pan. Men men. 

tyckte det var rätt bra förklarat!


   
SvaraCitera

Jag e pan 😛 Könet ska inte hindra en från att falla för personligheten!


   
SvaraCitera
SagaF

Avregistrerad:
Jag vill bara veta hur många människor som är här inne på ungdom som är bisexuell, pansexuell eller homosexuell? Jag vill veta hur ni kom ut som de för familj och vänner osv, hur det kändes och var. 
Jag vill också veta om de är nån här som inte vågar gå ut, då kan ni skriva till mig Glad

Jag är en tjej som är homosexuell, men jag kom först ut som bisexuell förra sommaren och gick ut som homosexuell nu i Februari/Mars. Om ni vill veta mer fråga bara Glad

Jag är pansexuell och jag har inte kommit ut än...
Mitt nyårs löfte det här året är att komna ut för mina vänner


   
SvaraCitera