Aviseringar
Rensa alla

homosexuell


Patrick:
Skulle inte gilla det... menskulle försöka att göra det bästa för att få personen på andra tankar och må bättre.

Vadå på andra tankar och må bättre? 


   
SvaraCitera

hade nog fått värsta skrattanfallet, självklart inte på ett hånfullt vis.. Mer utav.. Jag vet inte, hade skrattat iaf! 

kanske för att jag har såjävla svårt att tänka mig det. 


   
SvaraCitera

hade undrat om han sagt till sin flickvän än :/


   
SvaraCitera

jag är lika positiv till alla läggningar 🙂 om mitt syskon skulle komma ut, så skulle jag reagera positivt och finnas där på samma sätt som förut 🙂 


   
SvaraCitera

hade nog inte ens sagt ok, typ tittat på den några sekunder för att avläsa om hen vill antyda till något och tittat bort.

Macktorsken:
Skulle ha samma reaktion om mitt syskon sade att han var hetro


   
SvaraCitera

"jag gillar att olla leksaksbilar" hade möjligen varit förtjänt av ett ok


   
SvaraCitera

ninjafarfar: Vadå på andra tankar och må bättre?

Det jag menar är att om någon jag känner kände sig homosexuell så skulle jag försöka att få personen på andra tankar och inte grubbla över sin sexualitet. de flesta homosexuella har ju inte ens försökt att ha sex med någon av ett annat kön. Tycker att folk alltid ska ha bråttom i dagens samhälle oavsett om det är giftemål, val av partner, eller vad det nu är.


   
SvaraCitera

Patrick:

Det jag menar är att om någon jag känner kände sig homosexuell så skulle jag försöka att få personen på andra tankar och inte grubbla över sin sexualitet. de flesta homosexuella har ju inte ens försökt att ha sex med någon av ett annat kön. Tycker att folk alltid ska ha bråttom i dagens samhälle oavsett om det är giftemål, val av partner, eller vad det nu är.

Men om man känner att man inte alls dras till motsatt kön så ska man inte ens behöva "försöka". Det är ändå ens egna val vad man vill definiera sig som och då har ingen annan rätt att lägga sig i och försöka få den att grubbla mer på det.


   
SvaraCitera

Patrick:

de flesta homosexuella har ju inte ens försökt att ha sex med någon av ett annat kön. Tycker att folk alltid ska ha bråttom i dagens samhälle oavsett om det är giftemål, val av partner, eller vad det nu är.

Det gäller i såfall hetros också, tvivlar på att hetros prövar först gemensamma könet och sedan ger sig på motsatta. 
Tror att majoriteten vet vilken läggning dom har innan dom ens har sex med någon


   
SvaraCitera

"fan va gay" 


   
SvaraCitera

Skulle nog frågat vem han eller hon var kär i och om personen visste det. Skulle nog inte brytt mig så mycket mer


   
SvaraCitera

Jag skulle skaffa ett incestbarn med hon <3


   
SvaraCitera
time
 time

Aaron:
aha , Hade nog slutat och gå på Släktmiddagarna om min syster va med xd

Gud vad hemskt.


   
SvaraCitera

Hade haft lite svårt att tro på det, men antagligen inte brytt mig om det varit sant.


   
SvaraCitera

Välkommen till klubben *wink wink (för de vet nt att jag e gay)


   
SvaraCitera