Aviseringar
Rensa alla

Homosexuell kille söker.....


Ämnesstartare

Hej! Jag är en kille som är 13 år och 14 i maj. Har precis haft en depression  och har varit inlagd på sjukhus. Jag mår mycket bättre nu  men något som skulle full borda skulle vara en kille som kompis eller kanske till och med pojkvän.. Har typ varit på i stort sätt nästan alla hemsidor man kan tänka sig men hittar inget! Är det bar för att jag är så ung? Har typ varit på hbtq kojan men hitta inget där och inte rfsl heller ,så var ska jag hitta en killkompis eller pojkvän


   
Citera
Ämnesstartare

Vet en hemsida men säger bara att det är på egen risk, väldigt många pedofiler.... -.-


   
SvaraCitera

Denna sida är inte en hitta partner sida ,  ta bort ditt inlägg. Leta vidare på andra delar , finns massor av såna sidor.


   
SvaraCitera
torg1

Det är 15 årsgräns på de flesta hbtq dejtingsajter vänta 2 år så kqn du bli medlem på dessa.
Förövrigt finns det ganska många hbtq fritidshäng för folk under typ 18 eller vad det är. Har för mig att rfslu även har massor med träffar för hbtq personer. Har aldrig varit på ngt sådant själv så kan ej säga hur de är på dem.
Borde finnas sådant i alla städer men bor du i sthlm så är de löst för här är det fullt med sånt hela tiden

Edit: läste imte förens nu att du redan varit på typ allt det.
Det är väldigt svårt som hbtq att hitta sin livskompis, tyvärr. Det känns i många fall omöjligt och saker och ting kommer kännas mer och mer hopplöst hur äldre du blir ändå fast du kmr få fler möjlighet som äldre(dejtingsidor, gaybarer, gayklubbar osv. Gaybarer och klubbar är dock ovärt som fan att gå på, vet ej hur de är för er killar men vet att bögvärlden är "större" än lebbvärlden så de löser sig kanske)

Kirache:
Hej! Jag är en kille som är 13 år och 14 i maj. Har precis haft en depression  och har varit inlagd på sjukhus. Jag mår mycket bättre nu  men något som skulle full borda skulle vara en kille som kompis eller kanske till och med pojkvän.. Har typ varit på i stort sätt nästan alla hemsidor man kan tänka sig men hittar inget! Är det bar för att jag är så ung? Har typ varit på hbtq kojan men hitta inget där och inte rfsl heller ,så var ska jag hitta en killkompis eller pojkvän


   
SvaraCitera
torg1

Grabben behöver råd. Va inte så jävla negativ mot hnm pgr av att du ej vet vad han går egenom. Med andra ord kom med nått vettigt eller håll käften.
förlåt.

lurifax69:
Denna sida är inte en hitta partner sida ,  ta bort ditt inlägg. Leta vidare på andra delar , finns massor av såna sidor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kirache:
Hej! Jag är en kille som är 13 år och 14 i maj. Har precis haft en depression  och har varit inlagd på sjukhus. Jag mår mycket bättre nu  men något som skulle full borda skulle vara en kille som kompis eller kanske till och med pojkvän.. Har typ varit på i stort sätt nästan alla hemsidor man kan tänka sig men hittar inget! Är det bar för att jag är så ung? Har typ varit på hbtq kojan men hitta inget där och inte rfsl heller ,så var ska jag hitta en killkompis eller pojkvän

Hej!  Skriv till mig så ska vi lära känna varandra om du nu vill alltså 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hej skriv till mig så ska vi lära känna varandra om du nu vill alltså 🙂 


   
SvaraCitera

vi kan skriva! söker också efter en pv


   
SvaraCitera
999999

lexo143:
vi kan skriva! söker också efter en pv

hur gammal är du? 😉


   
SvaraCitera

Jag tror detta tyvärr är fel forum och många forum av den sorten är kanske bra att vara lite försiktig med då det härjar en del pedofiler där ute...


   
SvaraCitera

jag är också 14 år bisexuell 🙂 du kan adda mig på faceook så kanske vi kan prata 🙂 Olle Magnusson*


   
SvaraCitera

Netfixchoklad:
jag är också 14 år bisexuell 🙂 du kan adda mig på faceook så kanske vi kan prata 🙂 Olle Magnusson*

lära känna varann?


   
SvaraCitera