Aviseringar
Rensa alla

HOMOSEXUELLA KILLAR TILL GOTHIA!


Ämnesstartare

FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN VAD JAG HATAR GOTHIAVECKAN
VI ÖVRIGA GÖTEBORGARE SOM SKITER FULLSTÄNDIGT I P17-LAG FRÅN HELA VÄRLDEN OCH DERAS FÖRSÖK ATT SÄTTA FJORTONÅRIGA GÖTEBORGSTJEJER BORDE FÅ TYP TIOTUSEN VAR I KOMPENSATION FLR ATT STÅ UT MED SKITEN VARJE ÅR

Passaro:

OCH DU MED?!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN VAD JAG HATAR GOTHIAVECKANVI ÖVRIGA GÖTEBORGARE SOM SKITER FULLSTÄNDIGT I P17-LAG FRÅN HELA VÄRLDEN OCH DERAS FÖRSÖK ATT SÄTTA FJORTONÅRIGA GÖTEBORGSTJEJER BORDE FÅ TYP TIOTUSEN VAR I KOMPENSATION FLR ATT STÅ UT MED SKITEN VARJE ÅROCH DU MED?!

Skämtaru ?! om gothia var i sthlm hade ja blivit skitglad : var stolt fyfan !


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

philip-sthlm.98:

Skämtaru ?! om gothia var i sthlm hade ja blivit skitglad : var stolt fyfan !

Nej, jag hatar skiten. Klart det är bra för staden och så, det fattar ju jag med. Men under den veckan är det åt helvete att leva här.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Detta:

Budolicious:

FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN VAD JAG HATAR GOTHIAVECKAN
VI ÖVRIGA GÖTEBORGARE SOM SKITER FULLSTÄNDIGT I P17-LAG FRÅN HELA VÄRLDEN OCH DERAS FÖRSÖK ATT SÄTTA FJORTONÅRIGA GÖTEBORGSTJEJER BORDE FÅ TYP TIOTUSEN VAR I KOMPENSATION FLR ATT STÅ UT MED SKITEN VARJE ÅR

Budolicious:

jag hatar skiten. Klart det är bra för staden och så, det fattar ju jag med. Men under den veckan är det åt helvete att leva här.

Mvh Göteborgare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

OCH DU MED?!

JAAAAAAA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

JAAAAAAA

Åh, blir trött bara jag tänker på det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

philip-sthlm.98:

Skämtaru ?! om gothia var i sthlm hade ja blivit skitglad : var stolt fyfan !

Har man alltid spelat gothia cup i göteborg? Är inte det en klassiker?!?[confused]


   
SvaraCitera