Aviseringar
Rensa alla

homosexuelle kille som tror att han får göra vad han vill


Ämnesstartare

Jag hade en vän som var homosexuell .. en kille då men liksom bara för han var homosexuell så trodde han att han kunde göra som han ville och sen om folk blev sura sa han att dom var homofober jag tycker själv att detta är fel. Även om jag är uppväxt med homos 


   
Citera
Ämnesstartare

hade!? dumpade du han?


   
SvaraCitera
Draft

Samma gäller med svarta, kvinnor, utvecklingsstörda, vänsterhänta osv osv. de tror att de är några jävla offer och det är vi vita medelålders män som får städa upp efter dem. skämms på er allihopa. fyfan säger jag bara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Försökte han våldta andra män?  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

'bara för han var homosexuell så trodde han att han kunde göra som han ville'' Fan vad vidrig människa som ser det som en ursäkt ,hopas han blir påkörd ! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad är det han gör?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

slava:
hade!? dumpade du han?

det blev bråk ...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
Försökte han våldta andra män?  

nej men han tog på dom och satt i deras knä 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:
Vad är det han gör?

han sa saker som man inte borde säga som man liksom är tyst om .. som man bara tänker i huvudet typ 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Draft: Samma gäller med svarta, kvinnor, utvecklingsstörda, vänsterhänta osv osv. de tror att de är några jävla offer och det är vi vita medelålders män som får städa upp efter dem. skämms på er allihopa. fyfan säger jag bara

Är du sarkastisk, troll eller bara helt jävla dum i huvudet?

Någon som vet om Draft är sarkastisk, troll eller bara helt jävla dum i huvudet?

Hjärta


   
SvaraCitera
Draft

Storchen84: Är du sarkastisk, troll eller bara helt jävla dum i huvudet?

Någon som vet om Draft är sarkastisk, troll eller bara helt jävla dum i huvudet?

varför skulle jag trolla, du är så typiskt något av dem. tar offerrollen direkt och för sätter dig själv i en retorisk position där du istället för att bemöta argumenten ifrågasätta min intelligens.  Eller egentligen inte ens ifrågasätter den utan förvanskar förolämpningen till en sarkastisk och retorisk fråga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Draft: varför skulle jag trolla, du är så typiskt något av dem. tar offerrollen direkt och för sätter dig själv i en retorisk position där du istället för att bemöta argumenten ifrågasätta min intelligens

Du är definitivt inte medelålders. Inte heller en man. Du är en pojke runt 15-18 som inte har något bättre för sig än att skriva massa dumheter på internet. Inte nog med att du är ett troll - du är ett väldigt uppenbart sådant. Inte minsta ansträngning för att dölja det. Förnekande är ju standard för alla troll.

Fortsätt du, du lär säkert få någons uppmärksamhet. Eller så kommer du bara bli anmäld för ditt fortsatta kränkande av olika grupper...

Hjärta


   
SvaraCitera
Draft

haha ja snyggt, kalla mig barnslig också. ska du inte fråga mig om jag är oskuld eller om jag blev slagen av min mamma när jag var liten?
Du har rätt, typiska troll förnekar att de är troll, på samma sätt som folk som förnekar att de är homosexuella är homosexuella. Egentligen det enda sättet man kan hävda någonting är genom att hålla med om motsattsen.

inom vilken grupp lyckades jag kränka dig?

Storchen84: Du är definitivt inte medelålders. Inte heller en man. Du är en pojke runt 15-18 som inte har något bättre för sig än att skriva massa dumheter på internet. Inte nog med att du är ett troll - du är ett väldigt uppenbart sådant. Inte minsta ansträngning för att dölja det. Förnekande är ju standard för alla troll.

Fortsätt du, du lär säkert få någons uppmärksamhet. Eller så kommer du bara bli anmäld för ditt fortsatta kränkande av olika grupper...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Draft: inom vilken grupp lyckades jag kränka dig?

Vad får dig att tro att du kränkte mig? Är det så otänkbart att det finns personer som tycker att det är vidrigt att uttala sig så fullkomligt idiotiskt om hela grupper som du gjorde? Hur många forum har ditt trollande fått dig bannad från hittills?GladDu vet väl att "gör om, gör rätt" inte innebär att du ska göra om exakt samma sak?Blink

Hjärta


   
SvaraCitera
GraGo

Storchen84:

Är du sarkastisk, troll eller bara helt jävla dum i huvudet?

Någon som vet om Draft är sarkastisk, troll eller bara helt jävla dum i huvudet?

Hjärta

Haha det märks på drafts svar att han är många nivåer över dig, att kalla honom dum i huvudet vore att kasta sten i glashus.Jag föreslår återigen att du kollar på  http://sv.wikipedia.org/wiki/Argumentationsfel


   
SvaraCitera