Aviseringar
Rensa alla

Hon är antagligen för ung.


Ämnesstartare

tja, för ett tag sen började jag chatta med en tjej, båda vill ha sex, har chattat med henne ett tag och det tyder ganska rejält på att hon är 13 år. Jag har sagt till henne att är du inte över 15 blir det inget, men hon säger att hon är 16 och att jag får tro vad jag vill. hon vill verkligen ha sex med mig, vad skulle ni ha gjort?


   
Citera
Ämnesetiketter

vad pekar på att hon e 13?


   
SvaraCitera

Be henne visa leg.


   
SvaraCitera

Kolla upp henne på ratsit


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FNÖ:
vad pekar på att hon e 13?

Hennes facebook, hon är kompis med 13 åringar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skulle ni ha sex med henne även om hon var 13?


   
SvaraCitera

qwerrewq:
skulle ni ha sex med henne även om hon var 13?

Nej :s


   
SvaraCitera

Vill du ha henne så är du nog en liten hebefil du Blink Rätt nära till att det ska vara pedofili där! Tycker att du bör oroa dig mer om det än om du ska ligga med en 13-årig flicka.


   
SvaraCitera

aristoteles:
Kolla upp henne på ratsit

Folk under 16 år finns dock inte på ratsit. Sen har jag märkt flera personer som varit över 16, men ändå inte gått att hitta på ratsit/upplysning etc


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

materialarn:

Nej :s

haha skiter i det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

won't do it


   
SvaraCitera

Ganon: Folk under 16 år finns dock inte på ratsit. Sen har jag märkt flera personer som varit över 16, men ändå inte gått att hitta på ratsit/upplysning etc

Är det så? Antar att jag aldrig letat efter folk under 16 helt enkelt.


   
SvaraCitera

aristoteles:

Är det så? Antar att jag aldrig letat efter folk under 16 helt enkelt.

Mm, gränsen låg på 15 innan, men nu har de höjt den.


   
SvaraCitera

aha, ratsitade en innan utan att finna, så trodde de var något fel, men personen kanske är för ung då


   
SvaraCitera

ot; om det finns saker som tyder på att hon skulle vara yngre än femton hade jag bett om att få bevisat för mig att personen är över 15 innan sexuella handlingar. 


   
SvaraCitera