Aviseringar
Rensa alla

Hon är inte intresserad, men kollar mer än någonsin =?


Ämnesstartare

Greetings på er alla!

I November förra året blev jag grymmt kär i en tjej i min klass som jag gått tillsamamnds med i snart 3 år, jag går nu i 3:an på gymnasiet. Vi har tidigare varit bra vänner och delar även vissa intressen som vi brukar prata om ibland.

Det hela började då i November föra året då jag föll för henne, jag var itne uppenbar på engång, men jag började lite smått med att slänga blickar osv. försöka prata med henne, ofta, ge henne blickar som jag vet hon kunde se.

Hursomhelst, denna tjej hade varken Facebook, Skype eller MSN, så kontaken utanför skolan var mycket dålig. Jag tog mod till mig och frågade om hennes mobil nr.

När jag gjort detta trodde jag att det mer eller mindre skulle vara uppenbart för vilken tjej somhelst att en kille åtmistånde var lite intresserad, eller ville lära känna en mer.

Hennes vänner hade iaf märkt att jag börjat gilla henne, och det hade mina vänner också gjort.

Vi snackade lite fram och tillbaka med sms. Tillslut kunde jag inte vänta, och jag berättade för henne att jag hade kännslor för henne. Hon blev uppenbarligen förvånad, och sa att hon inte hade tänkt på det sättet, eller itne förstått. iaf, hon var inte intresserad av ett förhållande då skrev hon.

Sedan dess har jag inte sms at med henne så mkt mer, men vi träffas dagligen i skolan. Men efter dethär så är det hon som tittar på mig, å inte lite heller. kan titta upp och möta hennes blick udner lektionen, vid maten eller se henne titta åt mitt håll när jag går föbi.

Blir lite kluven av det, vad tror ni? [confused]


   
Citera

Tjoge94:

Blir lite kluven av det, vad tror ni? [confused]

Antagligen har hon börjat tänka mer på dig och att eventuellt lära känna dig mer om hon nu tittar på dig såpass ofta. Fråga henne om hon tänkt mer på det du sagt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco:

Fråga henne om hon tänkt mer på det du sagt

yes, får nog ta och göra det, jag vill bara inte verka jobbig, för jag vet själv hur det är när någon som gillar en inte vill släppa en och "jagar en"


   
SvaraCitera