Aviseringar
Rensa alla

Hon är kär i mig, jag är kär i henne, men...


Ämnesstartare

Jag går i 6an och det är en tjej som har varit kär i mig hela terminen, i början vågade hon knappt prata nmed mig ochjag tyckte att hon verkade väldigt konstig och så.

Men nu, en termin senare så pratar vi jämt med varandra, hon ropar mitt namn i korridorerna, hon skrattar med åt allting jag gör, försöker jämt komma i kontakt med mig och vill kramas. Och jag har under året blivit HUR KÄR SOM HELST i henne, men.. Honär väldigt blyg, och det är jag med. Vi är liksom på G, men båda nekar åt det för vi är ju VÄLDIGT blyga, och jag vet att jag MÅSTE ta steget att fråga ut henne eller nåt om det ska bli någonting, och nu så är det en vecka kvar tills skolavslutningen, och efter den så är enda chansen MSN eller något som känns så fånigt, jag blir glad så fort jag tänker på henne och drömmer om att få spendera sommaren med henne. Vi har en klassfest på avslutningen där det säkert kommer vara dans och sådant, tycker ni att jag ska slå till då eller någon annan gång?
Jag har aldrig haft ett seriöst förhållande och vet inte hur jag ska bjuda upp henne, så hjälp mig SNÄLLA!


   
Citera
Ämnesetiketter

Men ja, dummer, du har ju mer än halva inne.


   
SvaraCitera

Föreslå att ni ska ses och äta glass någon dag på lovet och ge henne ditt mobilnummer?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DylanDude:

Vi har en klassfest på avslutningen där det säkert kommer vara dans och sådant, tycker ni att jag ska slå till då eller någon annan gång?

Ja det är la bara att slå till? [y]


   
SvaraCitera

DylanDude:

Vi har en klassfest på avslutningen där det säkert kommer vara dans och sådant, tycker ni att jag ska slå till då eller någon annan gång?

väl där så frågar du "vill du ses någon dag på sommarlovet?" hon lär svara ja. några dagar in på lovet smsa/skriv på msn/ring och fråga vilken jag ni ska ses.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DylanDude:

Vi har en klassfest på avslutningen där det säkert kommer vara dans och sådant, tycker ni att jag ska slå till då eller någon annan gång?

Klassfesten är väl ett bra tillfälle kan jag tänka mig[y] Men det är ju lite olyckligt om du "flippar ur", då återstår bara msn..
Så du kanske kan "försöka" göra det tidigare, eller helt enkelt bestämma dig för att göra det. Du kanske är mindre nervös om du gör det innan festen, vad vet jag. Festen är ju liksom "sista chansen" om man säger så.

DylanDude:

Jag har aldrig haft ett seriöst förhållande

Nu har du chansen til det, ta den! Du klarar det galant[bigsmile]


   
SvaraCitera

Roll on:

Men ja, dummer, du har ju mer än halva inne.

Helt korrekt!

DylanDude:

Jag har aldrig haft ett seriöst förhållande och vet inte hur jag ska bjuda upp henne, så hjälp mig SNÄLLA!

Bjud ut henne på fika eller bio eller nått! [crazy]

GO FOR IT BOY! [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tackar för alla svar hittills, de kommer hjälpa. 🙂


   
SvaraCitera