Aviseringar
Rensa alla

Hon gör mig lite förvirrad...


Ämnesstartare

Hej, jag är tillsammans med en tjej som jag verkligen tycker om, mest av allt och hon tycker likadant om mig, tror jag... Nu är det så att jag behöver hjälp med att förstå om hon gör det.

När vi först blev ihop (för 2 månader sen) så va hon jätte glad och söt, ville mysa hela tiden och hålla i hand, vara så mycket som möjligt med mig och jag var den gladaste killen på jorden. Men nu på sistonde har hon liksom inte alls varit så, hon har inte alls velat mysa, i alla fall inte i skolan, hon har aldrig viljat hålla hand, bara om jag tar henens och jag tycker att hon nästan gått iväg från mig ibland när jag har kommit till henne.

Jag fattar inte det här för att det var nämligen hon som började prata med mig, hon som började skriva små komplimanger till mig, hon som kramade mig en dag, hon som log hela tiden mot mig och till och med hon bjöd ut mig på tryckare på ett disco. Hennes kompis sa också till mig att jag var allt hon pratade om.

Nu har vi varit tillsammans i bara 2 månader och det känns som hon inte alls tycker om mig lika mycket längre. I alla fall jag tycker att om jag var henne, och försökte så mycket att bli tillsammans med mig, borde vara jätte glad nu, eller? Jag fattar bara inte varför... Jag skulle göra vad som helst för den här tjejen... ar det någon som förstår? Har jag gjort något fel?


   
Citera

kärleken håller max 2 månader när man är 15 år. Tyvärr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

kärleken håller max 2 månader när man är 15 år. Tyvärr

men... nä [sad]


   
SvaraCitera

Du är kanske inte lika spännande längre nu när hon haft dig ett tag.
Obs. Det är inte ditt fel. Det är hennes känsloliv som går i en annan riktning bara.
Eller så är hon irriterad på något och oförmögen att kommunicera korrekt.
Tala med henne snarast om det oroar dig.


   
SvaraCitera

aawww, fint att du tycker om henne så mycket
fråga henne, om du vill. Var inte alltför klängig bara men försök inte avvakta för att hon på något sätt ska börja ta initiativ osv.
fråga, stressa henne inte, var gullig mot henne[y]


   
SvaraCitera

raggsockan3:

men... nä

Nä men man visar inte alltid sina känslor för ens partner


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe:

fråga henne, om du vill. Var inte alltför klängig bara men försök inte avvakta för att hon på något sätt ska börja ta initiativ osv.fråga, stressa henne inte, var gullig mot henne

Jag skulle vilja fråga men ändå inte... jag försöker vara inte allt för klängig som du säger, jag har dock försökt att få henne att ta eget initiativ och nu i fredags så gjorde hon det, då kom hon fram till mig och ville kramas, det kändes jätte bra för att det har ju jag gjort nu den senaste veckan utan någon riktig ''respons'' så att säga. Men jag vet inte, hon har sagt att hon har haft en jobbig vecka och är jätte trött och att hon kanske är lite tråkig och så, men jag sa ju såklart att det gör inget och att jag tycker om henne minst lika mycket ändå (hon frågade alltid om det förut). Jag försöker liksom vara så gullig som möjligt med hopp om att hon är det tillbaka... men det känns inte så, bara ibland...


   
SvaraCitera

raggsockan3:

jag har dock försökt

raggsockan3:

jag försöker

raggsockan3:

för att det har ju jag gjort nu den senaste veckan

raggsockan3:

Jag försöker liksom

Du måste sluta prova olika metoder för att få det resultat du vill, tänk istället på processen och hur hon kan uppfatta det. Ansträng dig inte alltför mycket, var dig själv och var ärlig utan att bli för jobbig. Undrar du något så ska du känna att du kan fråga henne det, för att få ett ärligt svar tillbaka.

raggsockan3:

men det känns inte så, bara ibland...

Så länge hon inte är otrevligt mot dig ska du inte ta illa upp, tycker jag


   
SvaraCitera