Aviseringar
Rensa alla

Hon hänger efter mig!!


Ämnesstartare

Hjärtlös:

Det har hänt mig också, men det hindrar dig ju inte från att lära känna andra! Känn inget tvång att umgås med hundpojken Du kan gå iväg när som helst. Och bara du fortsätter vara snäll så är han nog glad

a lite elakt att gå iväg, men jag får väl ta initiativ efteråt att vara snäll :).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HK Berghdal:

a lite elakt att gå iväg, men jag får väl ta initiativ efteråt att vara snäll :).

jo kan ju kännas lite elakt att göra så, men ni är ej gifta eller liknande. Då är det helt ok att göra så. SNÄLLT att vara snäll! [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fay_:

I got same problem :c


   
SvaraCitera

sofia_:

Hej, har ett problem..

Gud vad jag saknar skolan [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det kallas Ove-syndromet. Sjuuuuukt jobbigt.
Säng schaaaas!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vissa är som katter[surprised] Matar man dom 1 gång kommer dom tillbax helatiden [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag är en sån som hänger efter[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sofia_:

Hur kan jag säja åt henne att jag inte vill vara hennes bästis, det räcker med 2 timmar i veckan matte med henne.. jag vill vara med min "riktiga vänner" men hon hänger efter mig bara!!!

Har haft liknande problem i skolan. Lite udda, ensamma elever som följer efter en för dem vill bli kompis med en. Samtidigt vill man inte vara elak, så man kan inte säga åt dem att försvinna.

Men egentligen gör det ju inget.. tvärtom är det ju bra att denna ensamme elev också får sällskap. 🙂

kebu12:

jag är en sån som hänger efter[blush]

H-hejdå [chocked] *avlägsnar mig*


   
SvaraCitera