Aviseringar
Rensa alla

Hon har förändrats totalt!


och svaret till din fråga: hon är säkert otrogen med en afrikansk best


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mintyp:

Vad/Hur borde jag göra?

Hehe bli beredd på att bli dumpad. 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mintyp:

minus alla småpeekar om att vi borde ha sex.

hon kände väl press redan från början att ha sex och sen när hon nått målet så behöver hon ju inte längre göra något efter som hon redan gjort det. Hon kanske inte ens är intresserad av sex eller så älskar hon inte dig...[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

built this way:

hon kände väl press redan från början att ha sex och sen när hon nått målet så behöver hon ju inte längre göra något efter som hon redan gjort det.

Jag kan förstå hur du menar. Men att döma av hur vi var innan vi hade sex, hur de va första gången samt hur hon betedde sej åren efter så tror jag inte hon enbart ville lära sej att komma. hon tyckte/tycker om de. Och jag vet att hon älskar mej för vi har haft stora bråk (dock inte om detta med sexxxet, bara "vanliga, allvarliga bråk")då jag vart redo att dra så blir hon bara hysteriskt och gråter helt hejdlöst.


   
SvaraCitera

Mintyp:

jag vill ju ha henne OCH sex!

jag vet, men vad kan du göra?[sad]


   
SvaraCitera

Jag gillar sex, du kan ligga med mig istället om du är snygg, rumsren, inte påfrestande, tystlåten och stå för vodkan (gillar stolichnaya).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mintyp:

Men när man lägger sej i sängen och jag börjar smeka och kyssa henne och man bara får en djup suck tillbaka...

Antagligen när du börjar smeka och kyssa henne vet hon att det bara kommer sluta med att ni har sex, vilket hon inte är så sugen på. Prova flera gånger att smeka och kyssa henne och låt det stanna vid det.

Jag hatar också killar som bara kan mysa (alltså, kyssa, smeka kroppen med undantag från könsdelar, bröst etc) om det leder till sex. Otroligt irriterande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Necessity:

Antagligen när du börjar smeka och kyssa henne vet hon att det bara kommer sluta med att ni har sex

Hur ska jag kunna visa att det inte ska leda till sex när hon tar bort min lust att t om mysa? spelar ingen roll om det inte meningen att det ska bli sex lr inte. hon tar ju bort min lust till både mys o sex när hon gör så... man vill ju inte direkt säga "Älskling, nu kommer jag att smeka dej lite här o där, kanske till o med kyssa dej! men det blir inget sex, så du kan vara lugn."


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fråga varför hon suckar och sen om hon säger att hon inte orkar ha sex så kan du bara säga att ni inte ska det och sen är det upp till dig att inte göra det [wink]


   
SvaraCitera

b1ff3n:

afrikansk best

Svarta män äger alla kassa vitingar så fett.[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hur gamla är ni?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

built this way:

Fråga varför hon suckar och sen om hon säger att hon inte orkar ha sex så kan du bara säga att ni inte ska det och sen är det upp till dig att inte göra det

Jojo... Finns säkert tusen sätt att göra allt bra på igen. Men jag orkar inte just nu, jag lägger ner ett tag, vill hon mej nått så får väll hon ta det steget. Får se om hon vill engagera sej nått.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AGAPI:

hur gamla är ni?

Jag 21, Hon 19


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mintyp:

Hur ska jag kunna visa att det inte ska leda till sex när hon tar bort min lust att t om mysa? spelar ingen roll om det inte meningen att det ska bli sex lr inte. hon tar ju bort min lust till både mys o sex när hon gör så..

Förstår om det blir svårt, men jag menade bara att själva principen att det alltid ledde till sex som eventuellt besvärade henne. Även om hon suckar kan du fortsätta att smeka henne bara för att du visar att du bryr dig. Det kanske är det hon saknar? Att du tar i henne för att du bryr dig och inte för att du bara vill ha sex?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Necessity:

Att du tar i henne för att du bryr dig och inte för att du bara vill ha sex?

Jag har aldrig nånsin brytt mej mera om någon lr älskat någon mera än jag älskar henne. Och jag skulle aldrig försöka få henne till att göra nått hon inte vill! Har aldrig gjort det.


   
SvaraCitera