Aviseringar
Rensa alla

Hon har pojkvän..


Ämnesstartare

Jo, nu är det så här att jag har lärt känna en tjej i ett halvår nu och för några månader sedan sa vi båda att vi hade känslor för varandra men eftersom hon har pojkvän så ville hon inte riktigt gå längre med det vilket jag förstod helt. Vi höll kontakt som vanligt och pratade på som vänner. Men bådas känslor började bli starkare och för två veckor sedan var jag hemma hos henne och kollade film. Det slutade med att vi myste och kysstes. Hon säger att hon vill ha mig men vet inte riktigt om hon vill göra slut med sin pojkvän eller inte.. De bråkar som fan och hon mår inte så bra av deras förhållande. I allafall, jag sa åt henne att tänka igenom allt och ta reda på vad hon verkligen vill så jag slipper gå runt med falska förhoppningar om att hon kommer göra slut och bli tillsammans med mig. Hon sa då att hon skulle göra det men var rädd för att hon skulle förlora mig ifall hon skulle bestämma sig för att stanna kvar hos sin pojkvän.

Vill gärna ha tips om hur jag borde göra för att öka mina chanser att hon väljer mig.. eller ska jag kanske bara låta det vara och låta ödet ha sin gång? [blush]

Fråga gärna om det är något ni inte förstod! [cheers]


   
Citera

Verkar vara en bra tjej, det där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Verkar vara en bra tjej, det där.

Det är hon också, [smile]


   
SvaraCitera

Vänta inte på henne om det börjar kännas jobbigt och slitsamt för psyket.
Tvinga inte fram något.

Hon är inte schysst mot sin kille så som hon håller på. Det om något borde vara en bra anledning till att de ska göra slut.


   
SvaraCitera

Alltså... om hon gör så mot honom kan hon lika gärna göra så mot dig, just saying.

men, mitt tips är att hålla dig undan, hör inte av dig på ett tag osv, så hon får sakna dig lite!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krasch:

Vänta inte på henne om det börjar kännas jobbigt och slitsamt för psyket.
Tvinga inte fram något

Nej jag försöker hålla ut tills jag får ett svar av henne men vill inte heller ställa henne mot väggen och kräva svar omedelbart.
Hon berättade för sin pojkvän att hon hade känslor för mig och han visste att vi skulle kolla på film den kvällen och av någon anledning verkade han inte bry sig så mycket om det. Säger inte att det är hans fel men ändå..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

naelaa:

Alltså... om hon gör så mot honom kan hon lika gärna göra så mot dig, just saying.

men, mitt tips är att hålla dig undan, hör inte av dig på ett tag osv, så hon får sakna dig lite!

Så sant så men jag tror inte att hon skulle göra så mot mig. Kanske bara jag som är lite för godtrogen nu men hon skulle aldrig göra så mot mig.
Vi pratar non-stop från när vi vaknar på morgonen tills vi sover, om jag inte hade hört av mig på ett tag hade hon nog mest blivit orolig [n]


   
SvaraCitera

biff_daanne:

om jag inte hade hört av mig på ett tag hade hon nog mest blivit orolig

äsch, låt henne bli lite orolig över dig då [wink] sen när du väl svarar så säger du bara att du har gjort annat!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

naelaa:

sen när du väl svarar så säger du bara att du har gjort annat!

hmm.. låter inte så dåligt [bigcheers]


   
SvaraCitera

biff_daanne:

hmm.. låter inte så dåligt

värt att prova [bigcheers]
man vill ju kämpa lite för boysen liksom. [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

naelaa:

värt att prova

Tackar för tipset! [bigcheers]


   
SvaraCitera

biff_daanne:

Så sant så men jag tror inte att hon skulle göra så mot mig.

biff_daanne:

Kanske bara jag som är lite för godtrogen nu men hon skulle aldrig göra så mot mig.

Och du tror att hennes pojkvän tror att hon skulle göra så? [crazy]


   
SvaraCitera

Vad exakt är det hon "gör" mot sin pojkvän? Tvivlar?

Oj vad hemskt.


   
SvaraCitera

Håll dig undan ett tag, blir lättare både för dig och henne. Om hon saknar dig kommer ju hon höra av sig, och oavsett så får du en chans att sätta lite distans till det och få lite mer perspektiv på det hela 🙂

Walking:

Vad exakt är det hon "gör" mot sin pojkvän? Tvivlar?

Hånglar med någon annan. Inte för att jag hade brytt mig om jag nu nödvändigtvis skulle varit ihop med någon, men har de sagt att de inte ska göra sånt så bör de ju inte göra sånt.


   
SvaraCitera

Walking:

Vad exakt är det hon "gör" mot sin pojkvän? Tvivlar?

Mysa och hångla kan ju räknas som otrohet [crazy]


   
SvaraCitera