Aviseringar
Rensa alla

Hon har pojkvän..


Ämnesstartare

KingGurka:

Håll dig undan ett tag, blir lättare både för dig och henne. Om hon saknar dig kommer ju hon höra av sig, och oavsett så får du en chans att sätta lite distans till det och få lite mer perspektiv på det hela 🙂

Det räcker med att jag inte kan smsa på någon timme för att hon ska sakna mig (vi smsar 24/7). Vet att det kan låta lite lame men det ska inte många timmar till, utan att vi snackar med varandra, för att vi ska börja sakna varandra.

Walking:

Vad exakt är det hon "gör" mot sin pojkvän? Tvivlar?

Ja precis, hon vet inte riktigt om hon vill göra slut eller inte.. Sen har ju hon varit otrogen också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Och du tror att hennes pojkvän tror att hon skulle göra så?

I see your point men tror inte hon skulle vara otrogen mot mig.. Hon bryr sig inte om sin pojkvän lika mycket som hon bryr sig om mig.


   
SvaraCitera

KingGurka:

Hånglar med någon annan. Inte för att jag hade brytt mig om jag nu nödvändigtvis skulle varit ihop med någon, men har de sagt att de inte ska göra sånt så bör de ju inte göra sånt.

Nintendo:

Mysa och hångla kan ju räknas som otrohet

Hade han fått välja mellan det eller att det skulle ta slut hade han nog valt hånglandet, och om han nu inte hade gjort det så spelar det ju ingen roll. Finns ju uppenbarligen inget av värde i den relationen då.


   
SvaraCitera

Walking:

Hade han fått välja mellan det eller att det skulle ta slut hade han nog valt hånglandet,

Kan ju inte du veta. [crazy] Det är ju knappast ett givet val [tard]

Walking:

och om han nu inte hade gjort det så spelar det ju ingen roll. Finns ju uppenbarligen inget av värde i den relationen då.

Förstår inte varför relationen ska sakna värde pga det.[crazy]

biff_daanne:

I see your point men tror inte hon skulle vara otrogen mot mig.. Hon bryr sig inte om sin pojkvän lika mycket som hon bryr sig om mig.

Det säger hon nu ja, sen kanske hon hittar någon hon bryr sig om mer än dig [wink]


   
SvaraCitera

passaro:

Verkar vara en bra tjej, det där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Det säger hon nu ja, sen kanske hon hittar någon hon bryr sig om mer än dig

Äh, otrohet kan hända i vilket förhållande som helst.. Men jag litar verkligen på henne fast nu har jag sagt åt henne att välja sin pojkvän istället eftersom hon sa att den enda anledningen till att hon skulle vilja göra slut med sin pojkvän, skulle vara på grund av mig eftersom hon inte ville att jag skulle bryta kontakten med henne. Vill liksom inte "tvinga" henne att göra slut med sin pojkvän.


   
SvaraCitera

biff_daanne:

Så sant så men jag tror inte att hon skulle göra så mot mig. Kanske bara jag som är lite för godtrogen nu men hon skulle aldrig göra så mot mig.

[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

Verkar vara en bra tjej, det där.

Bortsett från detta så är hon en bra tjej. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Penstrokes:

biff_daanne: Så sant så men jag tror inte att hon skulle göra så mot mig. Kanske bara jag som är lite för godtrogen nu men hon skulle aldrig göra så mot mig.

Äh, tyst med dig [crazy]


   
SvaraCitera

biff_daanne:

Bortsett från detta så är hon en bra tjej.

yeah right[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

yeah right

Vet att det kan vara svårt att förstå med tanke på vad jag skrev i inlägget men jag känner henne väl och vet att hon är en bra tjej. [smile]


   
SvaraCitera

biff_daanne:

Vet att det kan vara svårt att förstå med tanke på vad jag skrev i inlägget men jag känner henne väl och vet att hon är en bra tjej.

men vad händer sen när ni är tillsammans då?
och hon tröttnar på dig, och hittar någon annan att vara otrogen med?
var inte så jävla naiv[no-no]

kan man bete sig som ett svin mot någon kan man troligtvis bete sig som ett svin mot andra också


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

kan man bete sig som ett svin mot någon kan man troligtvis bete sig som ett svin mot andra också

True story men hon behöver inte vara otrogen mot mig bara för hon var det mot sin pojkvän. Fast jag förstår att hon lika bra hade kunnat göra det mot mig.. :/


   
SvaraCitera

biff_daanne:

Fast jag förstår att hon lika bra hade kunnat göra det mot mig.. :/

det borde väl räcka..?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

det borde väl räcka..?

Kanske men jag tycker verkligen om henne


   
SvaraCitera