Aviseringar
Rensa alla

Hon kommer ringa mig, vad ska man säga ?


Begin
Ämnesstartare

Strumpish:

hur kan ni vara kära i varandra om ni inte har träffats?

Det är lite komplicerat men det går tro mig.

Olycklig:

Skriv ner en massa saker på ett papper som du kan tänka dig att prata om, Får du slut på tankar så kanske det står något på ditt papper som kan rädda dig ifrån någon pinsamt tyst stund ^^Men vem vet, Ni kanske är jättebra på att prata med varandra

Bra idé ! tack så mycke än är jag inte körd haha blev som tur var aldrig av igår 😀 ![bigcheers]


   
SvaraCitera

Det är alltid läskigt första gången man ska prata med varann, hon vet säkert inte heller vad hon ska säga. Du har fått några bra tips ovan som jag tycker du ska prova. Men var inte rädd för att säga att du är nervös! Det är okej och helt normalt. [smile]


   
SvaraCitera

Begin:

hur kan ni vara kära i varandra om ni inte har träffats?Det är lite komplicerat men det går tro mig.

vet med att de funkar.

tro mig. de blir inte tyst. så fort du svarat eller ringt själv till henne kommer ni att prata länge med varandra.
de nervösa du kände i början kommer försvinna utan att du tänker på de för du kommer vara upptagen med att svatra henne och ställa frågor. och känna den vara kännslan i magen.


   
SvaraCitera

Begin:

Det är lite komplicerat men det går tro mig.

har ni sett varandra överhuvudtaget?


   
SvaraCitera
Begin
Ämnesstartare

sansan93:

vet med att de funkar.tro mig. de blir inte tyst. så fort du svarat eller ringt själv till henne kommer ni att prata länge med varandra.de nervösa du kände i början kommer försvinna utan att du tänker på de för du kommer vara upptagen med att svatra henne och ställa frågor. och känna den vara kännslan i magen.

Tack som fan för stödet det ska nog gå an ! 😀

Strumpish:

har ni sett varandra överhuvudtaget?

Yes !


   
SvaraCitera

Begin:

har ingen aning om vad jag ska säga SNÄLLA någon som kan ge tips ??

[bigcheers]


   
SvaraCitera

Begin:

Yes !

mitt tips är att du bara ska försöka vara dig själv, det blir lättast då.


   
SvaraCitera

Begin:

Yes !

mitt tips är att du bara ska försöka vara dig själv, det blir lättast då.


   
SvaraCitera
höna

låter som 1 mupp i telefon å pratar inte alls som irl

men kör ändå, iblann måste man ju


   
SvaraCitera

Prata om hennes bröstvårtor, tjejer gillar det.


   
SvaraCitera

Begin:

Tack som fan för stödet det ska nog gå an ! 😀

de är så de funkar så jag lovar dig de


   
SvaraCitera