Aviseringar
Rensa alla

hon "pussar" andra


Ämnesstartare

jag har varit tillsammans med min flickvän i snart 2 år.
jag älskar henne sjukt mycket och vi ska snart flytta ihop.

Jag kan bli helt galet svartsjuk, vet att det inte är så bra i ett förhållande men vi pratar väldigt mycket och jag försöker jobba mot att inte vara så svartsjuk.

men nu e det så att hon var och festade med sina tjej polare, och hon hade under kvällen pussat en tjejkompis på munnen. hon sa att dom bara nuddade lätt, och jag vet att det var hennes lite "slampiga" och redigt fulla kompis som tog initiativet. (min flickvän dricker inte)

vet att det inte var något "laddad" puss.
hade det varit en kille som hon pussade så hade jag flippat totalt,
men nu blev jag bara jävligt förbannad, vet att många kanske tycker att det hon gjorde var normalt, men det tycker inte jag. jag tycker det är en väldigt intim sak att pussas. och vill inte att hon gör det med någon annan än mig.

jag blev inte svartsjuk, men tycker det som sagt är en sak som bara hon ska göra med mig, tycker även det e jäkligt ofräsht att hon pussat världens slampigaste tjej också (anar också att den tjejen e bi) vemvet vad hon har för sjukdommar och annat otrevligt på läpparna. (vet att man inte kan bli smittad av en puss, vill bara förklara hur äkligt jag tycker det e.)

skulle vilja veta vad ni tycker och hur ni hade reagerat i en liknande situation.


   
Citera

Hm. Är ju nästan modegrej nu att tjejer ska hålla på pussa varandra. [shake]
Men som du säger - en puss/kyss är väldigt intimare. För vissa verkar det vara så att sex inte betyder något medan en kyss är "allt".
Men det där verkade mest vara en fyllepuss.
Och sjukdomar behöver du nog inte oroa dig om. På sin höjd kanske lite gammal sperma bara. [crazy]


   
SvaraCitera

det var din flickvän som stötte på mig


   
SvaraCitera

[sad]


   
SvaraCitera

Beror på så klart men låter som en över reaktion . Tjejer pussas ju för de är fjortisar.


   
SvaraCitera

VadTyckerNi:

vemvet vad hon har för sjukdommar och annat otrevligt på läpparna.

Det funkar inte så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fråga om hon är sugen på en dubbelmacka.


   
SvaraCitera

Du är elak [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Men det där verkade mest vara en fyllepuss.

jo sant, men de e de att min tjej frågade mig om ja tyckte det va fel att hon gjort det. på så sätt sa hon ju samtidigt att hon inte tyckte det var fel.... typ

Myksa:

Och sjukdomar behöver du nog inte oroa dig om. På sin höjd kanske lite gammal sperma bara.

nej, nej vet jag med, men ville bara förklara hur äkligt ja tycker att de e


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Det funkar inte så.

VadTyckerNi:

nej, nej vet jag med, men ville bara förklara hur äkligt ja tycker att de e


   
SvaraCitera

VadTyckerNi:

nej, nej vet jag med, men ville bara förklara hur äkligt ja tycker att de e

Berätta vad som är äckligt med att hon har pussat en annan tjej.


   
SvaraCitera

Mawns:

Det funkar inte så.

En del kan man få så typ herpes och massa hepati bla bla.


   
SvaraCitera
time
 time

Haha. Alltså. Spänn av. Jag är också svartsjuk av mig ibland men det där är överdrivet. Skulle nog ha dumpat dig om du var min pojkvän.

Förresten, ett tips. Omvänd psykologi. Säger du åt henne att hon inte fåååår göra en sak, och tjatar om det, och blir förbannad, då blir det hon inte får göra mycket, mycket mer spännande. Om du håller dig lugn och neutral och inte hetsar upp dig så kommer hon 1) gilla att du är så mogen och 2) inte tycka att det är spännande att testa gränserna. Ehehe.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cannabis:

Tjejer pussas ju för de är fjortisar.

hon e 19 och garanterar att hon inte e fjortis.


   
SvaraCitera

VadTyckerNi:

hon e 19 och garanterar att hon inte e fjortis.

Låter ju så....


   
SvaraCitera