Aviseringar
Rensa alla

Hon tycker inte det är skönt..


Ämnesstartare

Hejsan det är såhär att min tjej och jag har vart tillsammans i lite mer än 4 månader vi tog det väldigt långsamt fram med sex osv eftersom jag visste att hon var oskuld och ville inte göra något förhastat eftersom jag älskar hon, så efter 2 månader så gjorde vi det.. nu är det såhär att vi har haft sex cirka 4ggr i veckan i 2 månader av bådas vilja men det är något som inte stämmer för hon njuter inte av det, hon säger att hon känner den hela tiden men hon får ingen njutning utav det,, så först börja jag fundera på om det kanske hade något med min storlek och göra men det har aldrig vart några problem förr,, hon är väldigt trång och min storlek är 16 / 17 cm lång och omkretsen vet jag inte men garanterat lagom,, någon som haft samma problem eller kanske vet en lösning,, vi försöker verkligen,, testat massvis med ställningar


   
Citera
Ämnesetiketter

Jag föreslår att hon eller du penetrerar klitoris under akten, samt har ett hett förspel som inkluderar oralsex på framförallt henne.


   
SvaraCitera

hon/du kanske är bög.


   
SvaraCitera

overkligt1:

vart tillsammans

overkligt1:

4 månader

overkligt1:

jag älskar hon,

overkligt1:

efter 2 månader så gjorde vi det

Right.

You love the pussy, not the woman.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dåren:

Jag föreslår att hon eller du penetrerar klitoris under akten, samt har ett hett förspel som inkluderar oralsex på framförallt henne.

Jo jag försöker föreslå det till hon oxå men hon är väldigt svår att få till att göra vissa saker, tillex slicka hon låter mig inte ens testa det 😛

Chickfactor:

hon/du kanske är bög.

Då skulle vi nog märkt det efter nästan 5 månader 😉


   
SvaraCitera

Låter som ett första klassens dålig hantering av språket svenska... Jag ber om ursäkt, men du har aids.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Avatar:

Right.

You love the pussy, not the woman.

Kanske du tror ja, vi gjorde det efter 2 månader utav hennes vilja inte min, jag väntade på henne, men vissa vill ju lägga onödiga komments som du


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Låter som ett första klassens dålig hantering av språket svenska... Jag ber om ursäkt, men du har aids.

Omogen onödig kommentar, håll dom för dig själv


   
SvaraCitera

overkligt1:

Kanske du tror ja, vi gjorde det efter 2 månader utav hennes vilja inte min, jag väntade på henne, men vissa vill ju lägga onödiga komments som du

Toffel.


   
SvaraCitera

Dessutom är det väl allmän fakta att den kvinnliga orgasmen är en hundra procenttig myt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Avatar:

Toffel.

Kanske jag är spelar det någon roll?


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

Dessutom är det väl allmän fakta att den kvinnliga orgasmen är en hundra procenttig myt?

Jess.

Tjejer fiser och bajsar inte heller. Dom är 100% pure!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Dessutom är det väl allmän fakta att den kvinnliga orgasmen är en hundra procenttig myt?

Då har du aldrig vart med om en riktigt orgasm min vän


   
SvaraCitera

overkligt1:

Kanske jag är spelar det någon roll?

När det kommer till kvinnor, ja.


   
SvaraCitera

overkligt1:

Omogen onödig kommentar, håll dom för dig själv

Men ingalunda mindre viktig. Varför inte bara anstränga dig en halv kilowatt extra när du skriver en tråd?


   
SvaraCitera