Aviseringar
Rensa alla

Hon väckte mig aldrig :'(


Ämnesstartare

Jag vill gråta, jag vill slå sönder saker och jag vill gråta så mycket[cry]

Jag la mig runt 17 för jag kunde inte hålla ögonen öppna så jag ber min mamma väcka mig efter en halvtimme.
Jag somnade direkt.
När jag vaknar så vaknar jag upp under täcke, alla lampor i hela huset är släckta och min mamma är påväg att stänga min dator vilket hon inte fick för ja skulle plugga PÅ DATORN.. Fast hon visste inte men jag bad henne tidigare att låta bli.
Hur som helst.. Jag frågar vad klockan är hon säger "Bli inte arg nu men den är halv ett" åh fyfan.. Vilken ångest, så stark ångest.. Jag hade fått runt 10 sms.
Jag har 5 grupparbeten som ska vara klara om 2 veckor.. Jag har omprov på måndag. Jag hade tänkt plugga Idag men vem fan orkar plugga mitt i natten? Min helg är borta.. Jag skulle ut & träffa folk men KASDJ åh vilken sorg :/ ja vill skriva en roman men nej.. Det blir för mycket..
Åh, jag behöver medlidanden "/
Åh, nej[cry]
[mad]
[cry]


   
Citera
Ämnesstartare

detberorpå:

Bli inte arg nu men den är halv ett

Sa hon så där exakt? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

helg nästa vecka också. plugga nu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför hänger du på um ist för att plugga då


   
SvaraCitera

Min mobil har en häftig funktion: Alarm. Man kan sätta exakt vilken tid man vill att den ska låta högt, så gör den det! Och då vaknar man!

10 sms? Det är mer än jag får på en månad. Var nöjd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

helg nästa vecka också. plugga nu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sterd:

Min mobil har en häftig funktion: Alarm. Man kan sätta exakt vilken tid man vill att den ska låta högt, så gör den det! Och då vaknar man!

This, plus att man visst kan plugga på natten, det är typ det den är till för ;O


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ankzor:

Varför hänger du på um ist för att plugga då

Jae för deppig för att plugga.. Jag måste känna för att plugga, jag måste ha ork, annars blir det inget bra arbete.

Sterd:

Alarm

Det hade inte väckt mig, hade missade samtal också ju.. Jag var jättetrött, verkligen.

Wanking BC:

plugga nu

Jag kommer bara bli mer förbannad.. Alla ligger & fucking sover eller är ner rökta och har supt sönder sig, vem ska jag ta hjälp av?
Känns meningslöst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schism:

This, plus att man visst kan plugga på natten, det är typ det den är till för ;O

Jag kan inte plugga när jag inet känner för det, vad ere ni inte fattar?[tired] Precis som att väcka mig 05 på mogorn när jag tidigare lagt mig kl 2 och be mig springa 2 km på 10 min. Omöjligt om inte jag blir jagad av dinosaurie eller den "äckliga"[tired]


   
SvaraCitera

detberorpå:

Det hade inte väckt mig, hade missade samtal också ju.. Jag var jättetrött, verkligen.

Höj volymen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

Jag kommer bara bli mer förbannad.. Alla ligger & fucking sover eller är ner rökta och har supt sönder sig, vem ska jag ta hjälp av?
Känns meningslöst.

De flesta klarar av att studera på egen hand med hjälp av den enorma informationsdatabas som kallas internet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Frågade du inte varför hon inte väckte dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sterd:

Höj volymen.

Jag har 8, det är det man kan ha. Har dock på ljudlöst men det hade ändå inte hjälp jag däckade så djävla hårt.

Wanking BC:

De flesta klarar av att studera på egen hand med hjälp av den enorma informationsdatabas som kallas internet

Nu är det så att jae för sur för att göra det om du hittills inte fattat det...

Sterd:

10 sms? Det är mer än jag får på en månad. Var nöjd.

Ja, 10 sms och 2 missade samtal.
Jag får sällan många sms för jag brukar inte svara på alla och jag ber folk ringa om dom vill något men jag hade sagt att jag skulle höra av mig och dom blev väl sura på mig.. Inte oroliga, ingen bryr sig lol.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Neurosedyn:

Frågade du inte varför hon inte väckte dig?

"Jag försökte men du vaknade inte" SOM ALLTID, och jag kommer aldrig få reda på om det är sant.. Hon kanske ropade 3 ggr max sen gav hon väl upp.. det som gr mig mest sur är att hon väcker mig halv ett och ba "jag lägger mig nu" fattar hon inte att jag kommer vara uppe hela natten nu eller?[mad][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

Nu är det så att jae för sur för att göra det om du hittills inte fattat det...

Okej, grejen var att du kom med en massa töntiga undanflykter, men skit du i att plugga [smile]


   
SvaraCitera