Aviseringar
Rensa alla

Hopp vad ska man göra idag.


Ämnesstartare

Inget jobb att gå till. Handla? Typ. Äta glass? Oh vad givande. Måste hämta mina kläder i torkrummet, ohohohoh. [tired]


   
Citera
Ämnesstartare

Har samma problem som du ungefär.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stick ner till Lund och checka läget


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alla dagar kan inte vara lika givande, i vissa fall är alla dagar lika icke-givande [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TV-spel, film, anime, sova, läsa, promenad, jogga, musik, lär dig något nytt, lubricera


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Har samma problem som du ungefär.

Tråkigt äre

Mawns:

Stick ner till Lund och checka läget

Vad händer i lund?

saturn:

Alla dagar kan inte vara lika givande, i vissa fall är alla dagar lika icke-givande [y]

Alla dagar är ickegivande.

oggelgoggel:

TV-spel, film, anime, sova, läsa, promenad, jogga, musik, lär dig något nytt, lubricera

Tvspel, har inget. Film, kanske.. ikväll. Anime, naj. Sova, redan gjort. Promenad, kul, not. Jogga, döda mig själv? Musik, kan ju vara kul i fem minuter. Vad ska jag lära mig som är nytt? Om jag hade ugn och så skulle jag kunna baka.. BLÄ ALLTING ÄR SÅJ VÄLA TRÅKIGT.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

Alla dagar är ickegivande.

Awesome


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

Vad ska jag lära mig som är nytt?

Se på en dokumentär om natur, historia eller vad som helst. Läs om någon historisk händelse.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag skulle börja gräva ett stort hål i marken någonstans och se hur djup/stor jag kan få den [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oggelgoggel:

Se på en dokumentär om natur, historia eller vad som helst. Läs om någon historisk händelse.

Alltså du kommer med fina förslag och sådär, vet inte om jag är en glädjedödare men allting låter så jävla tråkigt. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

Jag skulle börja gräva ett stort hål i marken någonstans och se hur djup/stor jag kan få den [bigcheers]

Men kul jordgetingar skulle bara attackera mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

Men kul jordgetingar skulle bara attackera mig.

Man måste lida lite för konsten eller vad det nu är! [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

Alltså du kommer med fina förslag och sådär, vet inte om jag är en glädjedödare men allting låter så jävla tråkigt.

Alltså tro mig, jag vet. Jag bara skriver det som jag kommer på. Men ärligt talat, finns jättebra dokumentärer, typ Planet Earth. Fast jag vet inte, du kanske inte alls roas av sånt helt enkelt. Korsord, soduko, flashspel, bygg dominos i hela lägenheten...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

Man måste lida lite för konsten eller vad det nu är! [wink]

crazy


   
SvaraCitera