Aviseringar
Rensa alla

Hoppa av gymnasiet


Ämnesstartare

Hur hoppar man av gymnasiet och hur går det liksom till? Måste man kontakta skolan och allt och prata med rektorn osv. eller går det smidigt d v s kunna göra det under sommarlovet efter skolåret?

Thanks:)


   
Citera

Fast nä.


   
SvaraCitera

Du kan nog skita i att höra av dig utan större konsekvenser.


   
SvaraCitera

Åh vilken dum tråd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dagens ungdom slutar aldrig att fövåna över deras egen dumhet


   
SvaraCitera

framtidstron är död:

Åh vilken dum tråd

instämmer

ColdDay:

Hur hoppar man av gymnasiet

Sluta gå helt enkelt, hoppa av och va en förlorare.


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

Fast nä.


   
SvaraCitera

Gör det inte. Lid igenom åren.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rafflesia:

Gör det inte. Lid igenom åren.

Hahahaha nejnej, är inte en sån vanlig dropout. Har MVG i alla ämnen hittills, och skulle kunna gå ut med 20,0 om jag ville utan några större problem. Men har blivit buddhistisk nu och ska åka iväg och bo i ett tempel i Canada. Så vill nog inte lida genom åren utan snarare få slut på det:P Det här är btw inget flum, har varit helt säker på att jag vill göra detta i mer än ett år nu. Jag har redan börjat hemma, men nu bryr jag mig längre inte om allt det här.


   
SvaraCitera

Jag rekomenderar dig att INTE sluta skolan. Tillgång till mycket kompisar åtminstone socialumgänge och meriter som byggs upp.

Ytterligare en nackdel är den rekordhöga ungdoms-arbetslösheten generellt sett. - Varför ska ett företag anställa just dig och ingen annan som har gymnasial utbildning (om du hoppar av).

Tänk över allt noga och fatta inget dumdeistiskt beslut.


   
SvaraCitera

ColdDay:

Måste man kontakta skolan och allt och prata med rektorn osv

hobby blatte.......


   
SvaraCitera

ColdDay:

Hahahaha nejnej, är inte en sån vanlig dropout. Har MVG i alla ämnen hittills, och skulle kunna gå ut med 20,0 om jag ville utan några större problem. Men har blivit buddhistisk nu och ska åka iväg och bo i ett tempel i Canada.

tycker fortfarande att du blir lika fin buddhistisk munk av att ha kompletta gymnasiebetyg, men vill du verkligen är det väl bara att skita i att gå. har två vänner som bytte skola utan att höra av sig till skolan de bytte ifrån, tex.


   
SvaraCitera

Haha vad hade du tänkt göra sen? Du måste väl för fan jobba?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lejonhjärta:

Jag rekomenderar dig att INTE sluta skolan. Tillgång till mycket kompisar åtminstone socialumgänge och meriter som byggs upp.

Netherlick:

hobby blatte.......

inbakadkanin:

Haha vad hade du tänkt göra sen? Du måste väl för fan jobba?

Scrolla ner lite och sluta med dömandet när ni i inte vet allt. Kommer inte bo här och jobba så..:) The world is my oyster, har inte sånna problem och behöver inte binda mig:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

STAY IN SCHOOL FOR FUCK SAKE[no-no][no-no][no-no][no-no]


   
SvaraCitera