Aviseringar
Rensa alla

hoppa i säng med någon som man inte är ihop med


Ämnesstartare

ja få för mig att de är rätt vanligt med att både tjejer å killar hoppar i säng för lite skönt sex.men känner ni inte att de är pinsamt om ni aldrig träffats tidigare.tänkte ja måste ta å fråga mig fram.någon gång händer de väll mig med


   
Citera

Är man djurisk nog är det helt normalt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

beror på ens syn på sex. jag har svårt för detta medan det är standard för vissa kompisar.

jag känner mig så smutsig, men lider av torka under perioder jag inte är i förhållande.

JAG TOOOOOOOOORKKKKKKKKKKKARRRRRRRRRRRRRR!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

känner som dig nästan.ha bara legat med en tjej å sexet va så pinsamt dåligt.så de känns som ja inte vill göra nästa tjej besviken


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

killethe1:

känner som dig nästan.ha bara legat med en tjej å sexet va så pinsamt dåligt.så de känns som ja inte vill göra nästa tjej besviken

Gå till skolsyster med ett praktstånd och säg "Hur blir jag av med den här"? Hon löser problemet. [cute]


   
SvaraCitera
sincan

mopsen:

JAG TOOOOOOOOORKKKKKKKKKKKARRRRRRRRRRRRRR!

FAN VAD DU SKRIKER HELA JÄVLA TIDEN[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om du har mer sex med flera så blir det vanligt och standard att kunna ligga och njuta med vem som... Ju mer du gör en sak desto vanare blir du desto mer acceptabelt blir det.

Gå in i slakthus och slakta ett djur kan vara hjärtskärande men efter den 10:e gången så spelar det inte så stor roll längre och du tänker inte likadant.
Tänk på krig, man är tvungen att skjuta en människa efter den 3:e så börjar du bli van och börjar acceptera det och din syn på en människa har skjunkit ...

Oj vilka jämförelser jag gör men du förstår principen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sincan:

FAN VAD DU SKRIKER HELA JÄVLA TIDEN

TILLBAKA TILL DITT HÅL!!!


   
SvaraCitera

Nej jag anser att sex är något man gör med någon man gillar. Fast händer ju att man råkar hamna i säng med nån snygging då & då!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Säger som in fancy, jag tycker att sex skall göras med någon man tycker om. För enligt mig blir sexet mycket bättre då.
Men jag har också haft mina one night stand's och för mig är det ingenting speciellt egentligen.


   
SvaraCitera

Veeeeeeeeeeeeemmmmmmmmmm brys sig om detttt! fett jobbigt att bry sig om något skit i det hela ba ligga ner o ö som mig. gö de i maj


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sure, såvida jag inte har ett förhållande..


   
SvaraCitera
sincan

mopsen:

TILLBAKA TILL DITT HÅL!!!

JAG VET NOG VILKET HÅL DU MENAR[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag måste gilla personen mycket för att kunna ha sex [cry]


   
SvaraCitera