Forumet - Hoppas att

Hoppas att

1570 0 56

Spana också in:

Srbija:

Hur ser en bullfitta ut? Var växer 'bullen'?

Bullfitta kan vara när man har stort venusberg eller stora blygdläppar men också om man har mycket underhudsfett på fittan (det är dock något jag hört). "Experter" liksom han den där Olle påstår att bullfitta enbart är en Myt då alla kan ha bullfitta för att det består av fett d;...
Jag tror inte alla kan ha bullfitta då jag sett väldigt feta människor ha en såkallad Vanlig fitta.

Bullfitta=större/fylligare fitta.
stereo total:

Ju större fitta desto mer "area" att vaxa ju.

Jag vet men jag menade om det ska göra ondare för att man har mer underhudsfett lr ngt.. Om jag t.ex. vaxar smalbenet och låren så gör det ondare för mig på låren för där har jag mer fett än på smalbenet d;.. Undrade om det var samma med fitta..
detberorpå:

Bullfitta kan vara när man har stort venusberg eller stora blygdläppar men också om man har mycket underhudsfett på fittan (det är dock något jag hört). "Experter" liksom han den där Olle påstår att bullfitta enbart är en Myt då alla kan ha bullfitta för att det består av fett d;.

Aha .. Men liksom, sticker detta ut på framsidan eller undersidan?

detberorpå:

Jag tror inte alla kan ha bullfitta då jag sett väldigt feta människor ha en såkallad Vanlig fitta.

Alla kan ju få bullfitta ifall det är fett, men det beror på hur fettet fördelas.
Srbija:

Aha .. Men liksom, sticker detta ut på framsidan eller undersidan?

Det kan vara båda, vad jag fattat.. Tror bullfitta förknippas mest med stort venusberg, är oftast så.
Srbija:

Alla kan ju få bullfitta ifall det är fett, men det beror på hur fettet fördelas.

Jo sant.. Men en del människor som är Väldigt feta har trots deras fettma-kris inte bullfitta.. Så det sätter sig inte där på en del.. Och en del har normalt stort venusberg utan att ha mkt fett på fittan. Det e olika helt enekelt, men stor fitta heter bullfitta :)
stereo total:

Jag tror inte att känsligheten har med fett att göra.

OK![smile] Har hört att det gör mindre ont då.. Men det tror jag inte på då jag känt annorlunda :p
detberorpå:

OK![smile] Har hört att det gör mindre ont då.. Men det tror jag inte på då jag känt annorlunda :p

Asså, det är väl för att huden lixom sitter stramare på smalbenet, eller? Mindre jobbigt då iaf. Sen på låren har man mer fett och det blir inte lika stramt, eller hur man ska förklara. Så visst det har lite med fett att göra.