Aviseringar
Rensa alla

Hoppas fan att det inte är ni som driver med mig..


Hail
 Hail

Jag snackade med en brud från Amerika ett tag, men allt hon ville var att se mig naken. [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja erkänner


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, massvis med gånger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En av mina bästa polare bor i nederländerna [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har en kanadensare på min msn och vi snackade rätt mycket för ett tag sedan, men det senaste året eller så har vi inte snackat alls lika mycket längre.


   
SvaraCitera

Snackar lite med en kanadensare som pluggar svenska. Rättar honom och så. Han var på språkresa i en håla i Skåne i somras (lol) och jag skulle egentligen träffat honom. Men jag orkade inte, han verkar töntig och jobbig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min polare har massa turkar som addar henne så kan dom inte engelska heller.
Sen vet jag en snubbe som massa spanska kommunister addade hela tiden [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lilasmet:

men iaf, händer sånt här andra än mig? och har ni haft något intressant samtal med någon från ett annat land?

Ptja. För det första var jag i New York ensam i en månad förra året, sen har jag en del kontakt med folk jag träffade där via mail. Sen har jag en eller två amerikaner addade helt random...

Sen måste jag prata engelska till 75% på jobbet eftersom typ endast en tredjedel av personalen pratar svenska.

Och ja, jag har haft många intressanta diskussioner med människor från andra länder. Skum fråga, egentligen.


   
SvaraCitera

Nej händer inte mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag skulle gissa på att nästan hälften av alla de jag har på MSN är från något annat land. Ganska många av dem är personer som jag haft kontakt med i över 3 år. Så ja, jag har haft intressanta diskussioner med människor från andra länder. Är det konstigt eller ovanligt, eller vad? Jag tycker att det var en mycket underlig fråga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lilasmet:

men iaf, händer sånt här andra än mig? och har ni haft något intressant samtal med någon från ett annat land?

Har en tremänning i New York, enda släktingen jag gillar, pratar med henne på msn då och då, hon är ganska upptagen med plugg och skit, men skitskön människa verkligen, annars... typ nä.


   
SvaraCitera
blum
 blum

har ett par av min brorsas gamerkompisar från england på msn, men vi pratar inte längre. Har ett par från ungern också som jag träffade när jag var där men de kan knappt engelska.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Matilda1988:

definiera svvensk jävla rasse

käften matilda[no-no]

pwnmage:

Utomjording?

yez plz[smile]

Vattuman:

försök bli vän med henne, verkligen lär känna henne. Sjukt häftigt att känna folk i andra länder, vem vet kanske hälsar man på varandra i framtiden.

Vi diskuterade kukar oh jag hjälpte henne med en jobbig stalker[y] bra början.

Thats it:

Jag snackar med utländska personer dagligen, verkligen skitbra sätt att träna sin engelska.

Jo, jag kan tänka mig det. fick tänka efter på vad jag skulle skriva[zzz]

Jeay_L:

Jag har pratat med utländska personer i flera år, som sagt, GRYMT bra träning, höll på att prata med en australienare och han påpekade ju när det blev helt fel vilket man tar till sig mycket snabbare än om en lärare ger en fel på en uppgift!

åååh, okey. men jag skulle inte vilja bli rättad hela tiden[rolleyes]

Rock Lee:

Ja, jag har en kompis som heter Andrej, han bor i ryssland. Vi har hållt kontakten sen jag var 12 (han var 14).

hur håller ni relationen brinnande, såattsäga?

ankzor:

Nån tjej från nederländerna addade mig.

and...?

Hail:

Jag snackade med en brud från Amerika ett tag, men allt hon ville var att se mig naken. [n]

Aaaaw[sad]

Libertad:

Och ja, jag har haft många intressanta diskussioner med människor från andra länder. Skum fråga, egentligen.

Nevon:

Så ja, jag har haft intressanta diskussioner med människor från andra länder. Är det konstigt eller ovanligt, eller vad?

det kanske är lite svårare att ha en intressant diskussion med en person som inte bor i ens land och inte talar ens språk. blir kanske lätt "hur är det, vad gör du" och vardagliga frågor. surpuppur.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lilasmet:

blir kanske lätt "hur är det, vad gör du" och vardagliga frågor. surpuppur.

Jag tror snarare det oftast blir tvärtom, eftersom det finns så många frågor som direkt dyker upp iom personens ursprung och kultur.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lilasmet:

händer sånt här andra än mig? och har ni haft något intressant samtal med någon från ett annat land?

Japp, jag brukar chatta på msn med en kille från Tyskland som heter Alex. [smile] Han är tre år äldre än mig dock, men jaja. Han är jättetrevlig + att jag får öva på min engelska rätt så mkt. (kan ju inte tyska iaf..!) [rolleyes]


   
SvaraCitera