Aviseringar
Rensa alla

HORA ME MYCKET SMINK!!


Ämnesstartare

Ser man ut som en hora med mycket smink? Både ögonsmink och läppstift. Hade en hetsig diskussion om detta idag och jag kan bara inte hålla med. Tycker det är snyggt att ha både markerade ögon och läppar. Svarta. långa ögonfransar, eyeliner och rött läppstift är hur fint som helst.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Hjärtlös: Aa shit asso jävla hora

Och det är djäfvligt snyggt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vem fan bryr sig? Sminka dig hur du vill, konstigt att kategorisera en sminkning som horigt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös: Vet inte

Många tjejer jag pratat med har haft mycket åsikter om andra tjejer som sminkat sig mycket men jag har själv verkligen ingen riktig åsikt om något så ointressant även om jag kan förstå att folk misstänker att det betyder dåligt självförtroende, fjortis eller blabla. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men palla. Är man petig med sitt utseende, kör på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Och det är djäfvligt snyggt.

Mm, jag tycker det är snyggt också. 

sicilianmind:
Vem fan bryr sig? Sminka dig hur du vill, konstigt att kategorisera en sminkning som horigt. 

Ja, det handlade inte om mig själv men jag brukar göra sådan sminkning rätt ofta. Hade dock inget smink alls idag, hamnade bara i en sådan diskussion.

dazed:

Många tjejer jag pratat med har haft mycket åsikter om andra tjejer som sminkat sig mycket men jag har verkligen ingen riktigt åsikt om något så ointressant även om jag kan förstå att folk misstänker att det betyder dåligt självförtroende, fjortis eller blabla. 

Jo, det är rätt många som klankar ner på andra pga deras sminkning. De flesta jag vet sminkar sig av antingen vana eller för att de gillar att leka med sina utseenden.



   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nää det tycker jag icke!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös: Jo, det är rätt många som klankar ner på andra pga deras sminkning. De flesta jag vet sminkar sig av antingen vana eller för att de gillar att leka med sina utseenden.

Med all respekt, tjejer kan vara jävligt dryga ibland. Det säger jag inte för att killar inte är det utan för att dom är det på olika vis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag brukar väldigt sällan tänka att någon ser ut som en hora pga dennes sminkning, inget jag bryr mig om direkt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Med all respekt, tjejer kan vara jävligt dryga ibland. Det säger jag inte för att killar inte är det utan för att dom är det på olika vis.

Verkligen. Finns helt dryga as av båda könen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös: Mm, jag tycker det är snyggt också.

Omnämner det i regel som "horsminkning", men uttrycker då också min uppskattning för det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zodd:
Jag brukar väldigt sällan tänka att någon ser ut som en hora pga dennes sminkning, inte jag bryr mig om direkt.

Alla som jag snackade med hade den åsikten men när jag frågade om jag såg ut som en hora ville ingen svara. Rätt fegt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Omnämner det i regel som "horsminkning", men uttrycker då också min uppskattning för det.

Ja, så länge du inte ser det som någonting negativt så är det väl fint.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös: Ja, så länge du inte ser det som någonting negativt så är det väl fint.

Ser inte prostitution som något negativt heller, för den delen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tänker inte att folk ser ut som horor

men gillar inte smink så mycket

jag gillar när folk är nyvakna utan smink

och ser sådär fint trötta ut


   
SvaraCitera