Aviseringar
Rensa alla

HORKUKAR


Ämnesstartare

jag har loosat min iphone, eller så har någon snott den, har ej somnat ännu, kan ej somna, förrän jag fixat detta.

har ingen hemtelefon, eller mobil, hur i helvete ska jag kunna ringa min egen mobil lr te nån jag känner!?!??!?!!?!??!???!?!?!? panik. helt ensam här hemma. försökte kirra gratisms men det går ju inte måsta aktivera via luren. buhuhuuhuhuhu :'(


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHH. KÄnner ingen ens där jag bor så kan inte direkt plinga på någon. får panik.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hur fan löser man detta 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

E desperat. Nån här får ringa till en o säga detta osv skicka pm


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ska jag ringa din mobil angi?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du kan ringa via skype


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

poop:

ska jag ringa din mobil angi?

Ja, snälla gör det och se om någon svarar hahahah, men säg inget om um dock 😛 pmar nummer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

Du kan ringa via skype

omg???? ok ska testA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

går ju inte o ringa mobil 🙁
palla att ingen svarar på hemtelefonen:(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Ja, snälla gör det och se om någon svarar hahahah, men säg inget om um dock 😛 pmar nummer

haha, oki. väntar på pm


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det går att ringa mobilnummer via skype. Hoppas du hittar den. Det finns annars en app till Iphone där du kan spåra din borttappade mobil.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vattuman:

Det finns annars en app till Iphone där du kan spåra din borttappade mobil.

kan tyvärr inte installera den ju utan mobilen lol :p fan va jag önska att jag installerat den innan hahahahah...faaaan....o via skype går inte,man måste betala för o ringa moiblnr.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

kan tyvärr inte installera den ju utan mobilen lol :p fan va jag önska att jag installerat den innan hahahahah...faaaan....o via skype går inte,man måste betala för o ringa moiblnr.

Skicka ett pm så kan jag ringa din mobil. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

loosat

Hade du MobileMe aktiverat? Är Apples egen funktion för att hitta en borttappad iPhone.

Du loggar in med ditt Apple-ID här https://auth.me.com/authenticate?service=mail&ssoNamespace=appleid&formID=loginF...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Hade du MobileMe aktiverat?

näe har inte laddat ner nåt sånt iaf 🙁


   
SvaraCitera