Aviseringar
Rensa alla

HORRIBELT JO VISST JA JA JA. fitta.


Ämnesstartare

Moderkakan:

Jag är lycklig, vad har det med att inte vara hemma att göra?

äh, klart du kan vara hemma. jag hatar att vara precis innan 18 bara liksom. så jävla ovärd åler. så sämst så usdkhsgh!!1 jävla fittålder 🙁


   
SvaraCitera

Om ni kommer till Ön så bjuder jag på fest!!!!


   
SvaraCitera

Jagmårtypbra:

äh, klart du kan vara hemma. jag hatar att vara precis innan 18 bara liksom. så jävla ovärd åler. så sämst så usdkhsgh!!1 jävla fittålder 🙁

det är ändå inte roligare att vara 18 än 17. trodde att det skulle vara jättekul, men det är inte ens kul. speciellt inte om man hade falskleg innan man fyllde 18. då är det hur ovärt som helst. vill vara typ 15.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moderkakan:

trodde att det skulle vara jättekul, men det är inte ens kul. speciellt inte om man hade falskleg innan man fyllde 18.

fast det handlar ju inte bara om det. det handlar om att vara en självständig människa, att ta ansvar över sig själv och få frihet. och att inte vara omyndig bara. det suger.


   
SvaraCitera

Jagmårtypbra:

fast det handlar ju inte bara om det. det handlar om att vara en självständig människa, att ta ansvar över sig själv och få frihet. och att inte vara omyndig bara. det suger.

Som sagt, är sjukt ovärt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moderkakan:

Som sagt, är sjukt ovärt.

men nej:( det är lätt för dig att säga.


   
SvaraCitera

Jagmårtypbra:

men nej:( det är lätt för dig att säga.

Ja, för jag vet att det är ovärt. [confused]


   
SvaraCitera

Jagmårtypbra:

misslyckad fylla

Finns det andra fyllor? [tard]


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Finns det andra fyllor? [tard]

Ööh, ja. [confused]


   
SvaraCitera

Jagmårtypbra:

fast det handlar ju inte bara om det. det handlar om att vara en självständig människa, att ta ansvar över sig själv och få frihet. och att inte vara omyndig bara. det suger.

Är visserligen 17 men det är inte så stor skillnad annat än att kamraterna är garanterade att komma in på klubb och kan köpa cigg osv. Är väl en större omställning vid 19 när gymnasiet tar slut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Finns det andra fyllor?

japp!


   
SvaraCitera

Själv har jag suttit hemma i värmen och ätit chips och druckit läsk.


   
SvaraCitera

Jagmårtypbra:

bra fylla och cigaretter och sex och musik

Det går att köpa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Det går att köpa.

nej. sommaren går inte att köpa. om det inte är sommar spelar det ju ingen roll.


   
SvaraCitera

ja


   
SvaraCitera