Aviseringar
Rensa alla

Hosta 🙁


Ämnesstartare

Var vart förkyld i ett par dagar och börjar nu få en förbannad slemhosta. Jag hostar så mycket så både min hals och mage gör ont.

Vad är det bästa sättet att få stopp på hosta? Att ta medicin mot hosta verkar inte göra någon större skillnad [mad]


   
Citera

Det bästa du kan göra är att drick slemlösande på dagarna så du får upp skit som inte ska vara där, sen på kvällen tar du hostdämpande så det ska hjälpa att inte hosta.

Har hostat så mycket att jag fick benhinneinflamation på några revben [sad]. Hosta är det värsta som finns [mad]!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nonoton:

Hosta är det värsta som finns

Jag kommer ihåg när jag var typ 9-10 år. Jag hostade konstant i flera månader, men sen plötsligt försvann den. Jag har aldrig kollat upp var det var, men ganska läskigt är det [sad]


   
SvaraCitera

/care


   
SvaraCitera

mopsen:

/care


   
SvaraCitera

Amboshed:

Vad är det bästa sättet att få stopp på hosta? Att ta medicin mot hosta verkar inte göra någon större skillnad

Suga kuk, ring över din kompis[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SebastianE2:

Suga kuk, ring över din kompis

Jag ser framför mig hur man gör det och sedan hostar med 10 sekunders mellanrum...... inte kul. [sad]


   
SvaraCitera

Amboshed:

Jag ser framför mig hur man gör det och sedan hostar med 10 sekunders mellanrum...... inte kul.

En deep throat är det bästa. Du kommer börja hosta ut alla baciller. Därefter om du sväljer så kommer sperman smörja upp din hals.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SebastianE2:

om du sväljer så kommer sperman smörja upp din hals.

Nä, snarare fastna.


   
SvaraCitera

Amboshed:

Nä, snarare fastna

Nå fråga din moder.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SebastianE2:

Nå fråga din moder.

Sluta smutsa ner mina trådar med dina sexfantasier. Gå hit.


   
SvaraCitera