Aviseringar
Rensa alla

Hrmph...


Ämnesstartare

Jag spelar tennis. Det är ett sommarläger i sommar som en tjej från min förra klass kommer att vara på. Senaste gången jag träffade henne var för 5 år sen. Jag vill att hon ska typ börja lägga märke till mig. Vad ska jag göra? (Jag har typ 3 eller 4 dagar på mig att göra ett intryck, några tips???)


   
Citera
idaah

prata med henne, det är alltid uppskattat! Glad


   
SvaraCitera

Var självsäker, bete dig moget, prata med henne, försök att få henne prata med dig ensam, skaffa hennes nummer eller liknande, prata med henne via meddelanden osv när ni inte är med varandra. Visa att du gillar henne, men inte så att hon tycker du är läskig, se till att du vet att hon gillar dig också! 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lurreliti:
Var självsäker, bete dig moget, prata med henne, försök att få henne prata med dig ensam, skaffa hennes nummer eller liknande, prata med henne via meddelanden osv när ni inte är med varandra. Visa att du gillar henne, men inte så att hon tycker du är läskig, se till att du vet att hon gillar dig också! 🙂

ty, för ett bra svar. (Jag tror starkt på det du rekommenderade. Återkommer med ett svar om det funkade eller inte om några dagar. 🙂


   
SvaraCitera

gunar1234567890: ty, för ett bra svar. (Jag tror starkt på det du rekommenderade. Återkommer med ett svar om det funkade eller inte om några dagar. 🙂

Härligt mannen! Lycka till! 🙂


   
SvaraCitera