Aviseringar
Rensa alla

HTC Desire, fick jag ett bra pris?


Speltidning:

HTC Desire har samma hårdvara som en iPhone 3Gs och kostar ungefär 3000kr mindre.

fast du skulle ju få den för exakt samma pris som du betalade nu om jag minns rätt. jag köpte nyligen en htc legend, den är underbar och täcker upp alla tänkbara behov. dock är iphone intressantare när det kommer till spel och appar, även om marketplace sällan saknar något. men jag bara tänkte om du hade nåt som gjorde typ att du inte ville ha iphone [tard] för mig var det att jag absolut inte ville bli låst till nåt abonnemang och det måste man ju bli med iphone.

Speltidning:

Sen så är jag lite anti mainstream.

[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

variabel:

tänkte om du hade nåt som gjorde typ att du inte ville ha iphone

Sämre hårdvara för högre pris, se http://www.prisjakt.nu/produkt.php?j=448967,563575

Sen så tycker jag inte alls om apple särskilt mycket eftersom dom tar så mycket betalt enbart för att det är apple. Jag vill inte misstas som en av dom idioterna som köper apple produkter enbart för att det är apple, när det finns bättre och billigare alternativ.


   
SvaraCitera

telia max 25 hade du fått ge 49kr i mån 5000 sms ingår, ringer gratis till alla telia mobilabonnemang + 200kr i månaden för telefonen..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tobias:

telia max 25 hade du fått ge 49kr i mån 5000 sms ingår, ringer gratis till alla telia mobilabonnemang + 200kr i månaden för telefonen..

Och sen vanliga samtal skulle gå på en 100kr (känner ingen med telia) och sen så skulle jag vara tvungen att köpa ett surfpaket.


   
SvaraCitera

Speltidning:

Och sen vanliga samtal skulle gå på en 100kr (känner ingen med telia) och sen så skulle jag vara tvungen att köpa ett surfpaket.

Okay! vet hur många som helst som är missnöjda med 3.


   
SvaraCitera

Speltidning:

msn funkar

MSN droid finns det ett program som heter på market[y]
Sitbra guppen!
Sen kommer du antagligen behöva Fxcamera eftersom den vanliga suger[n]


   
SvaraCitera

Blåbärt:

Sen kommer du antagligen behöva Fxcamera eftersom den vanliga suger

vad har du för androidmobil? gillar vanliga. men ska kanske kolla upp fxcamera. gör det nu. ......

shit det var rätt nice men retro camera var mer nice pga skönare känsla.


   
SvaraCitera

variabel:

vad har du för androidmobil?

Jag har en Hero. Ordinarie kameran är ju sjukt seg... Nu tänkte jag inte på att det var Desire men har hört att den är hyffsat sg den med?[confused]


   
SvaraCitera

Blåbärt:

Nu tänkte jag inte på att det var Desire men har hört att den är hyffsat sg den med?

det funkar okej. hade en LG cookie innan och den var döden så allt är i ljushastighet nu typ ^^ men testa retro camera


   
SvaraCitera

variabel:

men testa retro camera

Will do =)


   
SvaraCitera

Speltidning:

anti mainstream.

Speltidning:

HTC Desire

Hur fick du ihop detta? [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WickedBarbie:

Hur fick du ihop detta? [tard]

Speltidning:

Sen så tycker jag inte alls om apple särskilt mycket eftersom dom tar så mycket betalt enbart för att det är apple. Jag vill inte misstas som en av dom idioterna som köper apple produkter enbart för att det är apple, när det finns bättre och billigare alternativ.


   
SvaraCitera

Speltidning:

Jag vill inte misstas som en av dom idioterna som köper apple produkter enbart för att det är apple

Syftade mer på att HTC Desire knappast är "anti-mainstream", känner nog fler med HTC än iFån.

Sedan håller jag med om att det är löjligt att köpa en sak för att det är visst märke, speciellt när det, precis som du säger, kan finnas bättre, billigare, produkter ute. Är vi på the same page nu va?

Dold text: Erkännas bör att jag är ägare till en iFån, dock var ingen längtan till just Apple inblandad i införskaffandet.


   
SvaraCitera

WickedBarbie:

Dold text:

:O
Tur att det finns sånna som dig! [y]


   
SvaraCitera

Blåbärt:

:O
Tur att det finns sånna som dig! [y]

Stal den av pappa när han köpte ny, gratis är gott! [y]


   
SvaraCitera