Aviseringar
Rensa alla

HTC Desire


Ämnesstartare

Kände bara för att posta detta, är jävligt nöjd med hur den ser ut nu.

Image


   
Citera
Ämnesetiketter

Du kör utan Sense med andra ord? Tycker själv att Sense verkar rätt awesome!


   
SvaraCitera

Onödigt.


   
SvaraCitera

Ville ha en förut, mest för att ja ville testa android. Men vill inte testa android längre tror jag, verkar dåligt.

Men det såg snyggt ut iaf, förutom det jobbiga ansiktet mitt i.


   
SvaraCitera

asnice! skriv gärna hur du gjorde detta. jag har en
Image

kör sense.


   
SvaraCitera

Denna tråd höjer inte standarden pga: den är materialistisk. Telefoner är till för att ringa med inte ha en bild av döda rocklegender/heroinister med coola bandtitlar och allmänt coola låtar. Förslag på ändring, ja, jag flikar in en bild på hippies och så hoppas jag att ni förstår åt vilket håll jag vill se att tråden går:

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Du kör utan Sense med andra ord? Tycker själv att Sense verkar rätt awesome!

Jo Sense är coolt, men man kan inte ändra lika mycket saker på den och så täcker den för mycket av min bakgrund tycker jag.

Kablash__:

Men det såg snyggt ut iaf, förutom det jobbiga ansiktet mitt i.

Nirvana är/var grymma.

variabel:

asnice! skriv gärna hur du gjorde detta. jag har en

Tackar, jo jag använder en app som heter ADW.Launcher, sen en app som heter Apps Organizer och sen ett icon pack som heter Icon Pack - eGlass


   
SvaraCitera

Speltidning:

Tackar, jo jag använder en app som heter ADW.Launcher, sen en app som heter Apps Organizer och sen ett icon pack som heter Icon Pack - eGlass

aha intressant. ska nog kolla upp det där mer. hur är möjligheten att gå tillbaka till vanliga sense? .-.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

variabel:

aha intressant. ska nog kolla upp det där mer. hur är möjligheten att gå tillbaka till vanliga sense? .-.

Antingen så går man in i inställningar och ändrar vilken "launcher" man vill använda eller så tar du helt enkelt och raderar ADW.Launcher.


   
SvaraCitera

JAg vill också ha en touchphone.


   
SvaraCitera

Speltidning:

Antingen så går man in i inställningar och ändrar vilken "launcher" man vill använda eller så tar du helt enkelt och raderar ADW.Launcher.

verkar: sweet. har du tips om en bra guide eller nånstans att starta typ +bra läsning för detta? känner icke för att: googla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

variabel:

verkar: sweet. har du tips om en bra guide eller nånstans att starta typ +bra läsning för detta? känner icke för att: googla.

Egentligen inte, jag gick bara in på market och kollade runt lite och hittade dessa apps. Dom är ganska enkla att använda det är bara att ladda ner dom och sedan starta dom så förstår du säkert hur dom funkar.

Du borde ladda ner ADW.Launcher först och sedan Apps Organizer. När du väl har fixat i ordning och sorterat dina apps med apps organizer så sök på Icon Pack och leta efter ett som du gillar, då kan du gå in på Apps Organizer och ändra utseende på ikonerna.


   
SvaraCitera

hugrmunr:

Denna tråd höjer inte standarden pga: den är materialistisk. Telefoner är till för att ringa med inte ha en bild av döda rocklegender/heroinister med coola bandtitlar och allmänt coola låtar. Förslag på ändring, ja, jag flikar in en bild på hippies och så hoppas jag att ni förstår åt vilket håll jag vill se att tråden går:

[love][love][love]


   
SvaraCitera

Speltidning:

Reactionimage.jpg

I BRASILIEN FUNKAR DOM INTE!


   
SvaraCitera