Aviseringar
Rensa alla

HTC Magic & Google Android.


Ämnesstartare

Har fått hem en HTC Magic nu och är så jäkla nöjd. Väger inte som ett as heller som iphonen.

Någon annan som tänk skaffa? 🙂


   
Citera
Ämnesetiketter

Nej.


   
SvaraCitera

gött. var fick du tag i den? vad kör du för abonnemang? funkar allt? vad betalar du för surf?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

variabel:

gött. var fick du tag i den? vad kör du för abonnemang? funkar allt? vad betalar du för surf?

Köpte den hos Tre. Kör typ 199 ringa för. 139 för mobilen och sen fridata för typ 3kr/dag.

Men jag jobbar ju och så. Lättare att betala då 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Verkar onekligen rätt swell. Men jag skulle hellre föredra tangentbordet som i G1:an.

Multi-finger-touch [love]

Enjoy!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HTC MAgic har inte multitouch vad jag tror.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej det har den inte. Ska kunna hacka in det dock. HAr inte typ apple patent på det?

lol


   
SvaraCitera

epic_male:

Har fått hem en HTC Magic nu och är så jäkla nöjd. Väger inte som ett as heller som iphonen.

[love] (!) [party]

Jag övervägde faktiskt att vänta på magicen men jag valde en HTC HD istället.

Med just android var jag rädd att det dels skulle bli begränsad kompabilitet med många av windowsprogrammen och dels var jag rädd för okända oförutsedda nackdelar iochmed att det är såpass nytt.

Något jag reagerade på med WM i HD:n var att det var ganska långsamt, man vänjer sig och det går att tweaka den lite men det känns ändå ganska påtagligt om man jämför med t.ex iphonen.

Hur fungerar android överlag tycker du? Finns det några klara för/nack-delar?


   
SvaraCitera

iphone [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pakanajuhla:

Hur fungerar android överlag tycker du? Finns det några klara för/nack-delar?

Tycker den är kvick ändå. Enda jag hade velat ha på den är en snabbare skärm. Inte riktigt lika snabb uppdateringsfrekvens som iphonen.

Tycker stödet för googles alla grejer är riktigt trevligt. Ladda upp grejer direkt till picasa web gallery osv. Kameran helt okej.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Dragit igång ett forum på http://andr0id.se om någon är superintresserad av plattformen och mobilerna. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

http://www.tre.se/templates/FullSizePage.aspx?id=37540
hur fasen går det där till :O


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera