Aviseringar
Rensa alla

Htc Touch Diamond eller Iphone?


Ämnesstartare

Hej , jag är på jakt efter en ny mobiltelefon med touch funktion.
Har kollat lite på Htc's mobil och apple's Iphone,
Men jag är väldigt osäker på vilken av dem som jag skall skaffa.
Skulle gärna villja ha Komentarer och synpunkter om vilken som är bäst.


   
Citera

HTC lätt den är inte låst till telia klart


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mm.. men jag har telia kontantkort på min gamla mobil men sms funktionen har slutat trots jag har panger. Men det spelar igentligen ingen roll om vilket märke jag skall ta... bara det är kontant kort.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sattsa på htc då.


   
SvaraCitera

larzone:

Har kollat lite på Htc's mobil

Köpte min htc med 3, och jag är så jätte besviken. Den hänger sig jätte mkt. det är ju windows. Batteri tiden suger, spelar du harpan å smsar ringer lite lätt så har du 20 % batteri nivå kvar. Aktivitetshanteraren funkar inte som den ska heller, och touchskärmen är jätte jobbig när man ska skrolla eller vara ute på internet. Dålig mottagningsannten har den även om telia har den bästa täckningen.

Musikspelaren är värdelös och hatar att synkronisera med windows.

Sen har min kompis en iphone, större till stoleken, men så mycke smidigare och det är en touch telefon. Diamond har förminskat sig i allt.

Okey där var de lite synpunkter.


   
SvaraCitera

HTC. Den är inte direkt öppen, men den är åtminstone mer öppen än iPhone (som låser in sina kunder ännu mer).

Pingulita:

Musikspelaren är värdelös

Eh, finns ju fullt med musikspelare, varför använder du den medföljande? Det är väl t.om. Windows Media Player om jag inte har helt fel, vem vill använda den?...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dendär andra är ju asful på baksidan[shake]


   
SvaraCitera

iphone lär ha skönare användargränssnitt


   
SvaraCitera

k1337oris:

Windows Media Player

Den medföljer japp, men använde den inte. Det var svårt att få tag i andra program för att den var låst till 3, men den kanske blir bättre i framtiden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har några polare som har iphone som har laddat ner messa applikationer som är rätt så onödiga , man kan t.ex ha ett akvarium i mobilen ,, fattar inte meningen med det .
med det finn några sköna spel iof. kan man göra det med htc:n?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jailbreakad iPhone. Efter timmar av granskning så har jag kommit fram till att detta är vad som gäller för mig då jag stog i samma val (dock med Samsung Omnia som alternativ också), och iPhonen blir det för mig iaf :]


   
SvaraCitera

Orka flashig mobiltelefon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varför skulle man inte orka ha en flashig mobiltelefon???


   
SvaraCitera

Har själv en iPhone och det är bland det bästa som finns tycker jag! har inte testat HTC dock. Men iPhonen har en bra batteritid (med tanke på skärmstorlek osv), alltid nya program att ladda ner gratis och surfa går hur smidigt och snabbt som helst.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera