Aviseringar
Rensa alla

hudcancer??


Ämnesstartare

jag är väldigt ljus i hyn och har väldigt många leverfläckar/födeslemärken. några ganska stora äckliga, en som står ut och sen jätte många vanliga. har varit hos doktorn för två år sedan för att titta om det var cance när flera av dom började klia men dom bara vifta bort det, typ sa att det var jätte ovanligt med hudcancer i min ålder och att visst kunde dom ta bort dom men det var emst onödigt.

nu har jag hittat en fläck på armen som jag aldrig sett förut och den står ut lite och kliar och ömmar, bör jag gå till doktorn?

och isf, vet någon om det gör ont att ta bort dom eller om det kostar pengar? kan man bli nersövd om man vill?

tack


   
Citera
Ämnesstartare

spelar d nån roll om d gör ont eller kostar nåt?hellre d än att ha cancer.va glad för du får sånna tecken ialf. Jag ska börja kolla för bröstcancer när jag blivit 20 då d ligger i släkten,jag hade nöjt mig med ett par leverfläckar som bara går att ta bort lite lätt och inte klämma ihop och kolla tuttarna.


   
SvaraCitera

flopsy:

och isf, vet någon om det gör ont att ta bort dom eller om det kostar pengar?

Nej och nej. Jag tog bort två på ryggen när jag var 16. Bara lokalbedövning och det var över på typ ett par minuter från att jag gick in på mottagningen. Ingen kostnad.


   
SvaraCitera

Linux:

och kolla tuttarna

och där blev man kåt [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

det var över på typ ett par minuter

schysst!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Linux:

spelar d nån roll om d gör ont eller kostar nåt?

jag kan ju inte direkt göra det om jag inte har råd...


   
SvaraCitera

jo, det kan du. hänger det på om du har cancer eller inte så MÅSTE du väl göra det?

jag hade kunnat råna en bank bara för att ha råd med att avlägsna cancer i alla former (om det nu hade kostat FÖR mycket), för cancer är fanimej den lömskaste sjukdomen som finns.

Blev skitskraj häromdan när jag märkte en ovanligt mörk på ryggen och en som var lite ojämn i färgen på utsidan benet. Är bara 16, men eftersom man inte vill få vetskap om de ifall de är försent (sjukt liten chans att man drabbas vid denna åldern iofs), så borde man göra som jag, gå och kolla NU 🙂


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera