Aviseringar
Rensa alla

hudprodukter


Ämnesstartare

Ser ni skillnad när ni använder såna? Vilka använder ni och vad ger ni d för betyg 

använder 1 lräm som är båda dag o nattkräm. Vet ej om det fungerar än men pallar ej byta


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Använt lumenes dagkräm. Ger den -2 av 10. Det förstörde all smink man hade på sig, och fick mog att se ut som en tomat. Den var dyr också


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Reciepe for men. Fräsch. 7/10. För dyr. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kokosmjölk. 5/10. Äckligt flottig.  billig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Md formulations 10/10


   
SvaraCitera
mwo
 mwo

La Roche Posay Effaclar Duo 8/10
Huden blir inte lika fet efter en dag och den hjälper mot igentäppta porer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kakakaka:
Kokosmjölk. 5/10. Äckligt flottig.  billig

som i en konservburk med mjölk?

Ingefära:
Md formulations 10/10

kostar inte de typ 800 kr?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mwo:
La Roche Posay Effaclar Duo 8/10
Huden blir inte lika fet efter en dag och den hjälper mot igentäppta porer.

Pris?

isola:

som i en konservburk med mjölk?

kostar inte de typ 800 kr?

Ja, eller kanske var det olja. Det var vitt iaf hehe


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

som i en konservburk med mjölk?

kostar inte de typ 800 kr?

Jo. De räcker hur länge som helst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Använder just nu dior. Den är mer bra än dålig,  dyyyyr dock men tror ej jag ångrar köpet. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brukar använda basiron och där ser man ju en skillnad. Skrev nog om det i denna tråd

http://ungdomar.se/forum/thread/hudvardsrutin/last?page=1

krämer tycker jag är lite svårare. Har aloe verakräm, garnierkräm, neutrogenakräm och basidermkräm som jag typ blandar.


   
SvaraCitera
mwo
 mwo

kakakaka: Pris?

Typ 179. Allergitesta den först om du går förbi något apotek som har den, för den kan svida lite. Det mesta from La Roche Posay är för känslig hy. Den är tyvärr lite uttorkande också men då har jag något återfuktande på natten. Det tog också någon tub innan jag såg att det mesta var borta men det var inget problem för mig då jag fick min första gratis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingefära:

Jo. De räcker hur länge som helst.

Vilken brukar du använda? Har nog ej testat någon av dem. Främst kanske pga tänker lite att mkt som inte säljs på apoteket och har en jättedyr prislapp är lite bluff och båg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Använder:
80619m_l.jpg
Och motsvarande nattkräm för ansiktet. Canoderm för resten av kroppen. Fungerar strålande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Vilken brukar du använda? Har nog ej testat någon av dem. Främst kanske pga tänker lite att mkt som inte säljs på apoteket och har en jättedyr prislapp är lite bluff och båg.

Vet inte har köpt en "bundle" eller paket eller nåt. Man får med en för rengöring, en för återfuktning och en oil control


   
SvaraCitera