Aviseringar
Rensa alla

Hudterapeft?


Ämnesstartare

Är det värt att gå till en hudterapeft för att ta bort pormaskar eller kommer pormaskarna tillbaka igen p g a att porerna där dom var är väldigt öppna efter behandlingarna?


   
Citera

om du är i puberteten tror jag inte det är så smart att gå dit.. Dom kommer nog tillbaka då


   
SvaraCitera

Det lär ju inte skada att gå dit.


   
SvaraCitera

De kommer inte permanent att försvinna men du har ju inte direkt någonting att förlorara, förutom pengar då.


   
SvaraCitera

u annars


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dom kommer tbk hur du än gör, hon tömmer dom porer som det finns "smuts" i men det kommer tbk förr eller senare...tyvärr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Saraswe:

Dom kommer tbk hur du än gör, hon tömmer dom porer som det finns "smuts" i men det kommer tbk förr eller senare...tyvärr

även om jag tar b vitamin och hudrengörings produkter?


   
SvaraCitera

Har du pengar så gå dit, de hjälper ju dig även med att ta reda på vad du har för hudtyp och vad du behöver för sorts produkter osv


   
SvaraCitera

En hundterapeuts uppgift är att hjälpa hundägare att förstå sina hundar samt att förbättra hundens lydnad, har hunden pormaskar så är det fel person att vända sig till


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zkalman:

även om jag tar b vitamin och hudrengörings produkter?

Ja, tyvärr så funkar inte B vitamin så att dom försvinner och hudprodukter förbygger bara att smuts inte kommer in i porerna men finns sånt som kommer inifrån och det får du inte bort med hjälp av dessa produkter.
Om du har stora problem så finns det receptbelaggda tabletter som hjälper ganska så bra.


   
SvaraCitera

Om jag vore du skulle jag hellre köpa en sån: Image och göra det själv. [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kaabii:

Om jag vore du skulle jag hellre köpa en sån: och göra det själv. [confused]

och det är?


   
SvaraCitera

Zkalman:

och det är?

Ett verktyg för att klämma ut finnar och pormaskar, sånt en riktig hudterapeut skulle använda istället för ett par smutsiga fingernaglar. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kaabii:

Ett verktyg för att klämma ut finnar och pormaskar, sånt en riktig hudterapeut skulle använda istället för ett par smutsiga fingernaglar. [rolleyes]

... Eller så använder man bara tops.


   
SvaraCitera

Sinnessjukdom:

... Eller så använder man bara tops.

Går också bra. Eller papper på fingrarna. Beror nog lite på hur hårt man vill klämma. [cute]


   
SvaraCitera