Aviseringar
Rensa alla

hugo chavez och sex


Ämnesstartare

killar vill att alla tjejer ska va oskulder [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

tycker man ska knulla runt hur mycket man vill, liksom ens egna ansvar, varför drömma, killar har så mycket dubbelmoral - de vill knulla hur mycket som helst och är kåta men de tillåter inte tjejer att vara kåta - vilket innebär att de själva får mindre sex.

Låter som rent bull, iaf utanför områden som främst består av inavlade bonnläppar (norrland). Ärligt talat, du märker väl om inte annat här på UM att de tjejer som pratar mycket om sitt sexliv är de som alla raggar på? (med ett par tillägg)

Alla killar jag vet som är öppna med sin sexualitet, eller liksom raggar och så, föredrar tjejer som är väldigt kåta av sig - och helst har någon erfarenhet.

hästpojken:

killar vill att alla tjejer ska va oskulder [mad]

De flesta killar som har haft sex med en oskuld vill aldrig mer göra det, tror jag. Oskulder suger i sängen, och aldrig på det bra sättet. Oskuld är ju för övrigt en term som tjejer generellt hakar upp sig på bra mycket mer än killar, känns det som.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

De flesta killar som har haft sex med en oskuld vill aldrig mer göra det, tror jag.

tänker också så. men hört flertal gånger att killar blir upphetsade av att tjejer är oskulder. fjantigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

Ärligt talat, du märker väl om inte annat här på UM att de tjejer som pratar mycket om sitt sexliv är de som alla raggar på? (med ett par tillägg)

Tror det är mer på internet än på riktigt faktiskt. Det är mindre rykte inblandat i det. Man behöver inte bry sig om vad andra tycker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chavez är cool. [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

Tror det är mer på internet än på riktigt faktiskt. Det är mindre rykte inblandat i det. Man behöver inte bry sig om vad andra tycker.

Mindre rykten på UM? [chocked] Du hänger inte på chatten märker jag [rolleyes]

Men det är ungefär samma IRL. Jag har en del tjejkompisar som är väldigt tillbakadragna med sin sexualitet, och det är få som raggar på dem. Samtidigt har jag åtminstone två som är rätt lössläppta och där står karlarna på kö för att bara få prata med dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

Mindre rykten på UM? Du hänger inte på chatten märker jag

Jo, det gör jag ju ibland. 😛 Du tror alltså att människor bryr sig lika mycket om vad andra tycker här på forumet som i verkligheten?

Stringburka:

Samtidigt har jag åtminstone två som är rätt lössläppta och där står karlarna på kö för att bara få prata med dem.

Handlar nog mest om popularitet. Tjejer som är populära tenderar bli mer lössläpta och öppna, medans de mer blyga och försiktiga har en hög potential att bli mer lössläpta bara man fördärvar dem nog mycket. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

Du tror alltså att människor bryr sig lika mycket om vad andra tycker här på forumet som i verkligheten?

Nej, men det borde påverka raggandet ungefär lika mycket, så länge allt hålls på nätet så att säga. Får du ett rykte här så stannar det här, men det är ändå så att de som kunde tänkas få rykten fortfarande är populära här.

Anarkandi:

Handlar nog mest om popularitet. Tjejer som är populära tenderar bli mer lössläpta och öppna, medans de mer blyga och försiktiga har en hög potential att bli mer lössläpta bara man fördärvar dem nog mycket. [cute]

Kan vara, men rent empiriskt så är det ju ändå så åtminstone i mina kretsar och alla jag varit inblandad i att de som är "slampor" får många fler som uppvaktar dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

Alla killar jag vet som är öppna med sin sexualitet, eller liksom raggar och så, föredrar tjejer som är väldigt kåta av sig

Stringburka:

Ärligt talat, du märker väl om inte annat här på UM att de tjejer som pratar mycket om sitt sexliv är de som alla raggar på?

För att dom är lätta på foten kanske. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

vågar ni som är tjejer prata öppet om vilka ni knullat och hur det var, vågar ni bryta normer och så?

Fråga Kablash vad han tycker om mitt prat om mitt sexliv.[bigsmile][badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

Kan vara, men rent empiriskt så är det ju ändå så åtminstone i mina kretsar och alla jag varit inblandad i att de som är "slampor" får många fler som uppvaktar dem.

notera att denna tråden inte var seriös överhuvudtaget, btw, åtminstone inte första inlägget 😛 jag låtsades som att jag var detberorpå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

Ärligt talat, du märker väl om inte annat här på UM att de tjejer som pratar mycket om sitt sexliv är de som alla raggar på?

Man är alltid öppnare på internet än vad man är irl.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

jag hatar när folk nedvärderar tjejer & kallar tjejer som vill ha sex med vem som helst för slampor medans killar som gör det framstår som häftiga och coola.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nifelheim:

För att dom är lätta på foten kanske. [rolleyes]

Ja? Precis det jag sade.

Sming:

Man är alltid öppnare på internet än vad man är irl.

Ja, men det gäller ju båda sidor.

Anarkandi:

notera att denna tråden inte var seriös överhuvudtaget, btw, åtminstone inte första inlägget 😛 jag låtsades som att jag var detberorpå

Ah, okej :3

Måste dock säga att detta:

Anarkandi:

jag hatar när folk nedvärderar tjejer & kallar tjejer som vill ha sex med vem som helst för slampor medans killar som gör det framstår som häftiga och coola.

är lite av tvärtom i vissa kretsar, t.ex. här på UM. Finns flera killar som ses som jobbiga tards som raggar på allt och alla, och även de som inte ses som jobbiga får en del halvdryga kommentarer. Dock inte många tjejer som får stämpeln um-slampa [rolleyes].


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För övrigt tror jag Galvmeister prickade rätt i sitt inlägg.


   
SvaraCitera