Aviseringar
Rensa alla

Humdidum, dragit ner på UM


Ämnesstartare

Som en del kanske märkt är jag knappt inne på UM längre. Detta beror på en massa saker, men generellt kan sägas att jag fått fullt upp med resten av livet och så. Därför är jag knappt inne alls längre. Har inga planer på att avregga eller så, kommer säkert tillbaka och blir rejält aktiv om några månader, men under tiden kan jag lättast nås på msn. Så om ni vill mig nått eller så är det bara att skicka ett PM med msn eller så :3

Och tänkte tillägga att jag såg att mörknäs kommit tillbaka. Tummen upp till det, hoppas han stannar till jag återvänder.

Jao, hare bra alla man inte hör av och alla som kanske avreggar sig medan jag är borta! [love]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

lite väl melodramatiskt, tycker du int'.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vi är alla gamla och trötta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

Och tänkte tillägga att jag såg att mörknäs kommit tillbaka. Tummen upp till det, hoppas han stannar till jag återvänder.

Har han? :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kommer saknarey btw du var typ en av de bättre modsen osv [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vill inte säga vem som är sämst men h*n gav mig 5 varningspoäng för att jag försvarade mig mot en snubbe typ "det är mot reglerna att bemöta grova personpåhopp med personpåhopp!" och så liksom va fan borde inte fått FEM FUCKING VARNINGSPOÄNG för det så skulle du aldrig göra stringis för du var smart och rättvis [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tänkte på det idag faktiskt att jag inte hade sett till dig på ett tag [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Herr Luver:

"det är mot reglerna att bemöta grova personpåhopp med personpåhopp!" och så liksom va fan borde inte fått FEM FUCKING VARNINGSPOÄNG för det så skulle du aldrig göra stringis för du var smart och rättvis [love]

lol [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inget[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lol...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kakaoxo:

inget[shake]

Kakaoxo:

Ändrad: I dag 21:46 av Kakaoxo, ändrad 1 gång

mahaha, du tror du kan gömma din idioti. men jag såg [wink]

hursomhelst, ha det fint stringis


   
SvaraCitera

Jag tänkte att det var nåt sånt, så jag har lagt det planerade rollspelet över internet på is. Du kan också nå mig via msn, gillade dina inlägg, ha det bra [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fru Luver:

gömma din idioti.

HAHHAHAH alltså, du fattar inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

lol...

Jag har nu för första gången någonsin sett vad din avatar föreställer. Värsta aha-upplevelsen[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Jag har nu för första gången någonsin sett vad din avatar föreställer. Värsta aha-upplevelsen[tard]

Haha! Aaww [cute]


   
SvaraCitera