Aviseringar
Rensa alla

Humm present problem...


Ämnesstartare

Nintendo:

Känns det inte lite jobbigt att hänga upp sig på pengar?

Det handlar inte om pengar det är mest att jag vill inte få saker jag vill hellre kanske ha en upplevelse istället....men nu har han fixat nått och vad elak jag är om jag inte ger honom nått

skitliv:

Köp såna där stjärnor som man sätter i taket, såna som lyser i mörkret

Nej hellre en riktigt [love]


   
SvaraCitera

Surina:

men nu har han fixat nått och vad elak jag är om jag inte ger honom nått

ja, OJ, vad elak.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

ja, OJ, vad elak.

Ja men jag känner så okej! Du och jag är två olika personer


   
SvaraCitera

Varför ska ni köpa nånting materiellt till varandra? Ska man inte bara vara glad och ha en fin stund tillsammans för att man har stått ut med varandra i ett år? [surprised]


   
SvaraCitera

Surina:

Nej hellre en riktigt

Du är säkert en stjärna för honom, bara genom att du existerar[love]
men aja, förstår att du vill köpa nåt..men vad vet jag tyvärr inte:(


   
SvaraCitera

Surina:

Ja men jag känner så okej! Du och jag är två olika personer

Fast det är kanske inte så hälsosamt att få skuldkänslor för idiotiska saker? Du borde kanske göra något åt det? [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Fast det är kanske inte så hälsosamt att få skuldkänslor för idiotiska saker? Du borde kanske göra något åt det?

Tyck som du vill....(suck)


   
SvaraCitera

Surina:

Tyck som du vill....(suck)

Visst, om du tycker att det känns friskt och normalt och mår bra över det, så gör på [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Visst, om du tycker att det känns friskt och normalt och mår bra över det, så gör på

Ja men liksom jag gillar inte att få saker..men jag gillar att ge saker till andra och se dom bli glada..


   
SvaraCitera

Surina:

Ja men jag känner så okej! Du och jag är två olika personer

fast det handlar ju inte bara om dig, det är inte som att han kommer bli mer glad ju dyrare present du ger honom, a relationship based on money is a dangerous relationship..

Tänk större, ge honom en "tjänst" i form av extra bra sex, en dag då ni åker ut någonstans och gör något som ni båda tycker är kul, kanske kombinerat med något fint som han kan ha som minne av det hela?

Det som gör en riktigt glad är ju att veta att ens partner bryr sig om en, för så länge som du trixat med det här av och an så märker vi ju det att du verkligen bryr dig om honom, och det är ju bara det han vill ha också, din kärlek.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

fast det handlar ju inte bara om dig, det är inte som att han kommer bli mer glad ju dyrare present du ger honom, a relationship based on money is a dangerous relationship..

Vem har sagt att jag prata om dyra saker??? [shake]
Jag vill bara ge honom nått han alltid kan titta på och tänka tillbaka till...
För vi har ju tänkt äta middag tillsammans och lite sånt mys mys.

Anarkandi:

Tänk större, ge honom en "tjänst

Jo jag tänkte nått sånt först men...ja det funkar inte ..[sad]


   
SvaraCitera

Surina:

Jo jag tänkte nått sånt först men...ja det funkar inte ..[sad]

dålig fantasi? ^^ man bör nog helst kombinera, tjänster och så i all ära, men man vill gärna ha något som minne av tjänsten typ.

Surina:

Vem har sagt att jag prata om dyra saker??? [shake]
Jag vill bara ge honom nått han alltid kan titta på och tänka tillbaka till...

Du var inne på datorer och sånt förut, man vet aldrig. Men isåfall är det ju jättebra. [smile] det är såna presenter man ska ge


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

dålig fantasi?

Nej inte direkt men jag vet inte om han skulle gilla det [shake]
Jag tänkte typ köpa en ganska så billig klänning och sen en slags rosett [smile] som jag skulle knyta runt mig själv (under kläderna då) Sen med ett kort I am all your typ XD

Anarkandi:

Du var inne på datorer och sånt förut, man vet aldrig. Men isåfall är det ju jättebra. det är såna presenter man ska ge

Jo jag tänkte igenom så jag tänkte om lite


   
SvaraCitera

Surina:

Jag tänkte typ köpa en ganska så billig klänning och sen en slags rosett [smile] som jag skulle knyta runt mig själv (under kläderna då) Sen med ett kort I am all your typ XD

Hehe. Det hade varit gulligt och fungerat bra. [smile]

Surina:

Jo jag tänkte igenom så jag tänkte om lite

Brabra. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

Hehe. Det hade varit gulligt och fungerat bra

Men jag vet inte om han gillar det [shake] För det kan vara lite olika...ibland vill han inte sånt och ibland vill han [smile]
Jag hade vellat köpa han en sån där miranda nalle du vet?
Men...han har sagt att han hellre vill ha nått han kan använda [shake]


   
SvaraCitera