Aviseringar
Rensa alla

Humör problem


Ämnesstartare

Hej det är såhär att på sistone så har jag fått helt galna utbrott tex igår så spelade jag gta och dog jag försökte äta upp Tv:n sen slet jag av mig alla kläder och sprang  till kylen och knullade mjölkpaketet sen kastade jag fiskpinnar på folk från balkongen sen började jag äta papper sen blev jag lungn förra veckan var jag på Coop och blev arg för att man inte fick prov smaka hur ska man annars veta om det är gott jag kröp ner i frys boxen och grät och ringde mamma så hon fick hämta mig idag har jag varit lungn har bara förstört en lampa och dansat Zumba ikläd enbart string på matbordet Hur ska jag hantera min ilska och hur hanterar ni er ilska?  snälla mods lås inte denna tråd jag behöver verkligen råd berätta om era galnaste utbrott 


   
Citera

adhd....


   
SvaraCitera

Blir jag för arg så vill jag slå ngt eller så drar jag till gymmet och köttar lite bänkpress. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

B61zkIO.png


   
SvaraCitera
sies
 sies

Såklart att den här snubben är ett troll... Kanske fick ADHD när han starta tråden? Cool


   
SvaraCitera

sies:
Såklart att den här snubben är ett troll... Kanske fick ADHD när han starta tråden? Cool

måste va så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq:
B61zkIO.png

+1


   
SvaraCitera

sies:
Såklart att den här snubben är ett troll... Kanske fick ADHD när han starta tråden? Cool

adaq:
B61zkIO.png

Akta så att han inte försöker äta upp er ;u;


   
SvaraCitera

adaq:
B61zkIO.png

Hahaha.


   
SvaraCitera

Thé King:

Det är inte ens kul, lägg ner bara.


   
SvaraCitera

lås denna skräptråd, ingen tar ens hans saker seriöst längre för alla är osäkra på om det är ett troll eller inte, han är grymt otrevlig iaf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

UM har blivit trollköping.


   
SvaraCitera

King kanske är kuk ????


   
SvaraCitera

SvenskWithAttitude:
UM har blivit trollköping.

jode, tykna små lortar


   
SvaraCitera

lurifax69:
King kanske är kuk ????

Näädå, två helt olika personer.


   
SvaraCitera