Aviseringar
Rensa alla

humörsvängningar? Eller?


Ämnesstartare

Jag har märkt att jag är konstig. De senaste veckorna veckorna har jag gått från att vara glad till deprimerad på typ en sekund. Som idag tillexempel, satt och pluggade, allt var bra och helt plötsligt tänkte jag: Ne, ser inte varför det är värt att leva när allt suger. Kände mig deprimerad så gick och la mig. När jag gick upp kände jag mig okej igen men nu känner jag mig igen sådär deppig[mad] Det händer flera gånger per dag, det var inte så förr. Jobbigt är det!

Vad är det för fel på mig? Lyder jag typ av humörsvängningar?


   
Citera
Ämnesstartare

Gravid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gröna Vesslan:

Gravid.

Ytterst tveksamt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ladysmurf:

Ytterst tveksamt.

Happ.

Du kanske är lite Schizo-light eller nå då [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gröna Vesslan:

Du kanske är lite Schizo-light eller nå då

Haha vad menar du med det?[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ladysmurf:

Haha vad menar du med det?[cute]

Du kanske har liksom två sidor, en ond och en god! Och de krigar om din kropp!

[party] [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gröna Vesslan:

Du kanske har liksom två sidor, en ond och en god! Och de krigar om din kropp!

Jaha haha, jag kanske håller på att få en psykisk störning[chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ladysmurf:

Jaha haha, jag kanske håller på att få en psykisk störning[chocked]

Du behöver ett sånt där mynt man fick i Fable 3 Collectors edition!

http://www.howtonotsuckatgamedesign.com/blog_img/images/fable_3/fable_3_coins.jp...

Då skulle du kunna singla slant om vilken sida som ska få bestämma å vara framme [y][party]


   
SvaraCitera
time
 time

Käkar du p-piller? Andra preventivmedel? Kan vara höstmörkret som svänger sig på. Psykisk störning tror jag inte att det är - det skulle vara betydligt mer drastiskt och störande, även om det självfallet inte är kul att känna att man inte riktigt vill leva.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gröna Vesslan:

Då skulle du kunna singla slant om vilken sida som ska få bestämma å vara framme

Med min otur skulle säkert den dumma sidan få vara framme då skulle jag få runt och vara deppig varje dag[sad] Det gillar jag inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har du inte utsatts för någon hormonell påverkan som kan ha gett detta?
Annars kan stress ge mycket problem.

Om du inte hittar någon orsak kan det vara klokt att bara gå till en vanlig husläkare och ta ett blodprov, kolla att du är normal vad gäller hormoner osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ladysmurf:

Det gillar jag inte.

Men då har ju ÖDET bestämt det! Å då är det ju okej... lite i alla fall [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du behöver ny bra musik i ditt liv[surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

Har du inte utsatts för någon hormonell påverkan som kan ha gett detta?

Äter p-piller men har gjort det i snart ett halvår, tror inte det kan vara dom, dom borde inte påverka min kropp på det sättet nu. Eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ladysmurf:

Äter p-piller men har gjort det i snart ett halvår, tror inte det kan vara dom, dom borde inte påverka min kropp på det sättet nu. Eller?

nja, ett halvår låter som lång tid om biverkningarna kommer först nu. Du har inte slarvat och missat några senaste tiden? När det hänt mig under flera dagar har jag blivit ur balans.


   
SvaraCitera