Aviseringar
Rensa alla

Hund-och kattforum


Ämnesstartare

Efter att ni har svarat på den undersökningen så vill jag ha svar (eller typ svar...) på de här två frågorna:
1. Varför sägs det att katter har nio liv?
2. Varför säger de flesta att hundar jagar katter? Är det nåt inbyggt i hundars skallar att de ska jaga katt?


   
Citera
Ämnesetiketter

Nightwishguy:

2. Varför säger de flesta att hundar jagar katter? Är det nåt inbyggt i hundars skallar att de ska jaga katt?

Nej, hundar och katter kan vara bästa vänner. Det beror ju på hundens uppväxt om den växt upp helt ensam eller med andra djur runtomkring sig.


   
SvaraCitera

Nightwishguy:

Katt (Du röstade på detta alternativ)
50.0% (1 st)

Mycket gulligare och biter inte av ens kulor[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nightwishguy:

2. Varför säger de flesta att hundar jagar katter? Är det nåt inbyggt i hundars skallar att de ska jaga katt?

men de e bara en myt vet massa hundar som älskar katter


   
SvaraCitera

Nightwishguy:

Katt (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera

Nightwishguy:

Katt (Du röstade på detta alternativ)

Kan ta hand om sig själva! [y] [party]


   
SvaraCitera

Nightwishguy:

Varför säger de flesta att hundar jagar katter? Är det nåt inbyggt i hundars skallar att de ska jaga katt?

Nej, mina föräldrars hund och katt fungerar jättebra tillsammans. De sover tillsammans och katten brukar slicka på hans päls.


   
SvaraCitera

Nightwishguy:

Katt (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nightwishguy:

Katt (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Nej, hundar och katter kan vara bästa vänner. Det beror ju på hundens uppväxt om den växt upp helt ensam eller med andra djur runtomkring sig.

och alla andra som säger så, så det är inte typ inpräntat i hundens hjärna att den ska jaga katter [tard], ursäkta om jag verkar dum...


   
SvaraCitera

Nightwishguy:

och alla andra som säger så, så det är inte typ inpräntat i hundens hjärna att den ska jaga katter [tard], ursäkta om jag verkar dum...

Nej nej. [crazy]


   
SvaraCitera

Nightwishguy:

Hund (Du röstade på detta alternativ)

Hundar äger kattfanskap [mad]

Nightwishguy:

1. Varför sägs det att katter har nio liv?

För att de överlever utan skada från höga höjder och landar alltid på fötterna.

Nightwishguy:

2. Varför säger de flesta att hundar jagar katter? Är det nåt inbyggt i hundars skallar att de ska jaga katt?

Folk tittar för mycket på tom & Jerry?

Hundar och katter är våra vanligaste husdjur och de båda är jaktdjur.

Hundar jagar inte bara katter, utan fåglar, kaniner, andra större djur osv. Sedan har det väl kattjagandet bara blivit mer uppmärksammat p.g.a. ovannämnda orsak.


   
SvaraCitera

Nightwishguy:

Katt (Du röstade på detta alternativ)

Hade det ett par månader som lillplutt. Ska skaffa en egen när jag flyttat hemmifrån.


   
SvaraCitera

Nightwishguy:

Katt (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Hundar jagar inte bara katter, utan fåglar, kaniner, andra större djur osv. Sedan har det väl kattjagandet bara blivit mer uppmärksammat p.g.a. ovannämnda orsak.

Ok, det var bara jag som var dum...[tard]


   
SvaraCitera