Aviseringar
Rensa alla

Hundparken


Ämnesstartare

Hej, är det någon av er medlemmar som kommer ihåg online spelet Hundparken?

När jag började spela 2004 - 2009 och var väldigt aktiv HP:are. För er som har spelat hundparken så kanske ni minns mig som Jameli eller Jess (blev Ninjahund och 12 år gammal).

Jess HP1.png

 Har ni några bilder?


   
Citera

JAAAAAAAAA


   
SvaraCitera

HEJ JESS!


   
SvaraCitera

Jag tror att du minns mig också, Sugar hette jag i alla fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kliegelklopfel:
Jag tror att du minns mig också, Sugar hette jag i alla fall.

Nä, är de sant? 😀 HAHA, minns dig me!


   
SvaraCitera

Faylinn: Nä, är de sant? 😀 HAHA, minns dig me!

Ja!! Roligt. Jag har tappat kontakten med ungefär alla. Har du fortfarande kontakt med någon?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är inne lite då och då i den nya Hundparken. Men har tappat kontakten med de flesta med. Men var inne idag och träffade en gammal  hp:are Maniia (som du kanske minns). Men jag har sjukt många minnen i mitt huvud. Brukar ibland kolla på YT klipp och minnas tillbaka 😛 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kliegelklopfel:

Ja!! Roligt. Jag har tappat kontakten med ungefär alla. Har du fortfarande kontakt med någon?

Jag är inne lite då och då i den nya Hundparken. Men har tappat kontakten med de flesta med. Men var inne idag och träffade en gammal  hp:are Maniia/Mania (som du kanske minns). Men jag har sjukt många minnen i mitt huvud. Brukar ibland kolla på YT klipp och minnas tillbaka 😛


   
SvaraCitera

Faylinn: Jag är inne lite då och då i den nya Hundparken. Men har tappat kontakten med de flesta med. Men var inne idag och träffade en gammal  hp:are Maniia/Mania (som du kanske minns). Men jag har sjukt många minnen i mitt huvud. Brukar ibland kolla på YT klipp och minnas tillbaka 😛

Jag avslutade när den nya parken kom, tycker den är hemsk estetiskt sett.Åh, klart jag minns Mania! Har också massvis av minnen, synd att inte allt finns kvar på youtube.. Och synd att inte ens Hundparkensverige finns kvar så man kan kontakta förlorade vänner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kliegelklopfel:

Jag avslutade när den nya parken kom, tycker den är hemsk estetiskt sett.Åh, klart jag minns Mania! Har också massvis av minnen, synd att inte allt finns kvar på youtube.. Och synd att inte ens Hundparkensverige finns kvar så man kan kontakta förlorade vänner.

Ja, den nya e väldigt ful håller med dig. Jag kommer börja igen om de gör parken mindre och rum. Det ska bli spännande hur det resultat kommer bli sen när de e klara med den uppdateringen.  Ja, tråkigt att Hundparkensverige inte finns kvar 


   
SvaraCitera

min hund:

image_125.jpg


   
SvaraCitera

Faylinn: Ja, den nya e väldigt ful håller med dig. Jag kommer börja igen om de gör parken mindre och rum. Det ska bli spännande hur det resultat kommer bli sen när de e klara med den uppdateringen.  Ja, tråkigt att Hundparkensverige inte finns kvar

Ja, jag hörde att det hade kommit som förslag att ha små vanliga rum! Men jag tycker fortfarande att animeringarna är fula, du vet när hunden ska gå, hoppa och göra andra saker. Saknar svenska hundparken och forumet. Inget slår det.. tycker att originalet borde säljas till de som har den nya parken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kliegelklopfel:

Ja, jag hörde att det hade kommit som förslag att ha små vanliga rum! Men jag tycker fortfarande att animeringarna är fula, du vet när hunden ska gå, hoppa och göra andra saker. Saknar svenska hundparken och forumet. Inget slår det.. tycker att originalet borde säljas till de som har den nya parken.

Jag håller med dig. Det skulle vara så kul om originalet kommer tillbaka!


   
SvaraCitera

Faylinn: Jag håller med dig. Det skulle vara så kul om originalet kommer tillbaka!

Och alla gamla användare. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kliegelklopfel:

Och alla gamla användare. 

Det vore underbart och träffa alla gamla godingar igen 🙂


   
SvaraCitera