Aviseringar
Rensa alla

Hungrig ofta


Ämnesstartare

genus:

Du behöver som sagt verkligen börja dricka annat

genus:

kanske ha bestämt vilka dagar du dricker läsk

okej från och med nu ska jag bara dricka läsk och äta chips och godis på helgerna [smile] tur att det fortfarande är helg[wink]


   
SvaraCitera

Pink Friday:

jag är 14 år

Pink Friday:

hungrig HELA tiden

Visst, du kanske inte är superhälsosam, men jag tycker inte dina matvanor är nåt att jaga upp sig över (förutom colan till frukost och dagliga besök på donken[no-no]).

Tror du är hungrig för att du växer, punkt. När jag växte som mest i 12-årsåldern kunde jag typ käka 15 smörgåsar till mellis och var ändå smal, jag behövde helt enkelt bara en jäkla massa mat.

För att slippa extremhungern i skolan tycker jag däremot du ska komma ihåg att äta ordentligt kvällsmål så du inte äter all din mat under eftermiddagarna. Försök sprida ut måltiderna jämnt över dygnet och ät bra käk, helt enkelt.


   
SvaraCitera

Pink Friday:

okej från och med nu ska jag bara dricka läsk och äta chips och godis på helgerna [smile] tur att det fortfarande är helg[wink]

Bra! Jag tror och hoppas att du kommer må bättre av det.


   
SvaraCitera
Inside

Pink Friday:

ungefär 165 cm lång och väger runt 53-54 kg
Mitt midjemått är 63 cm

Låter helt bra

Pink Friday:

På morgonen äter jag en macka med smör, skinka, ost, sallad och tomat och till det dricker jag cola.

...braa... COLA?! det va det värsta.. mjölk ska det vara. om du inte gllar det ta vatten eller äkta juice. rekomenderar Bravo!

Pink Friday:

Till lunch äter jag skolmat, försöker äta så mkt som möjligt av det.

det är bra. men har du funderat på att krydda maten lite? för när det inte smakar mycket känner man sig inte speciellt mätt.

Pink Friday:

Efter skolan äter jag typ McDonalds eller chips/godis.

skiippa! ät mcdonalds högst 4 gånger i månaden och chips och godis max 3 gånger.

Pink Friday:

Sen äter jag kanske middag.

jättebra

Pink Friday:

Sen om jag är vaken sent och är hungrig äter jag en macka eller nåt

lägg dig tidigare.

sen kan jag tipsa dig att börja träna. lite hårdare träning. och va ute med vänner. När jag tränar eller är med vänner blir jag inte lika hungrig [smile]


   
SvaraCitera