Aviseringar
Rensa alla

Hungrig på musik, får trauma


Simi
 Simi

Ett av de lätt konsekvent bästa banden i världen är ju The Mountain Goats som jag kan lyssna på i veckor i sträck i olika perioder för dom har släppt så jävla mycket under en så kort tid och är så sanslöst bra!

Den skivan av dom jag tror är lättast att "get into".

Min favoritskiva av dom, "Zopilote Machine". Väldigt lo-fi, jävligt gött. Kanske lite för sketet ljud om man inte gillar sånt.

Annat än det lyssnar jag mest på Kylesa just nu, vilket alltid är fett det också.

SÅ JÄVLA BRA.


   
SvaraCitera
sincan


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera

Jag kan inte fatta att de faktiskt har censurerat musikvideon, dra åt själva helvete.


   
SvaraCitera

Sedan får man inte glömma Disney.


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

Nachac:

Sedan får man inte glömma Disney.

[love][love][love][love][love][love][love]


   
SvaraCitera

Paseo:

[love]

Du går väl igenom det smörgåsbord du nu har blivit presenterad och säger till om det är något du gillar.


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

Nachac:

Du går väl igenom det smörgåsbord du nu har blivit presenterad och säger till om det är något du gillar.

Åh kan göra det.
Gillade mest de första låtarna du föreslog. Sen Nightwish tycker jag mycket om så det var roligt att ta upp de igen.
Tack så hemskt mycket!!!!!!!!!!!!!!


   
SvaraCitera
sincan

[sad]


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

sincan:

[sad]

neehh varför ledsen? [sad]
Jag gillade mycket mycket den där första. Å så var det någon som påminde mig om Satyricon som jag gillar mycket.
Tack tack taaaaaaaaaaaaaaack


   
SvaraCitera
sincan

Paseo:

neehh varför ledsen? [sad]
Jag gillade mycket mycket den där första. Å så var det någon som påminde mig om Satyricon som jag gillar mycket.
Tack tack taaaaaaaaaaaaaaack

Fick ingen uppmärksamhet. Det jag lever på, eller inte.. men ändå. Var ju bara jättebra låtar[blush]


   
SvaraCitera

Paseo:

Gillade mest de första låtarna du föreslog.

Var mer specifik, är nyfiken.


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera