Aviseringar
Rensa alla

hur å vad gjorde din kille så att du inte kände deig nöjd av sexet


Ämnesstartare

Hejsan är en kille som känt rädsla för sex efter de tog slut med henne.största problemet va nog sexet som ja kan förstå.men ha ni tjejer vart med om något liknande som ni tyckt varit jobigt som upprepades samlag efter samlag.va var de som gjorde att ni tyckte de va så kast.något ni tyckte va jobbigt som ni inte vågade säga till om.frågade han er om hur ni tyckte sexet var.


   
Citera
Ämnesetiketter
Åtta

Tråden flyttad från Ungdomar.se/Önskemål och synpunkter på Ungdomar.se


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag förstår inte frågan

om du tycker du behöver fråga var det nog inte så bra [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hej igen.
ha du som tjej haft det jobbigt i ett förhållande när de gällt sex livet vill säga.vad ha varit orsaken i dina ögon sett som killen gör för fel.känns enormt pinsamt å känna som man gör .Men som kille vill man känna sig säker ,men sist så insåg ja att sexet va för svårt.måste finnas fler som haft liknande problem bland tjejer som kanske kan berätta vad just du kännt inför sex med någon du vart ihop med som varit dåligt.hoppas du förstod nu.kram


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kommunicera med din partner för allas trevnad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

förstår tyvärr inte retardish


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du är kass


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sluta va så elaka mot honom


   
SvaraCitera

jag muspruttade - end of story [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja men sådant kan hända.men inget som ni tyckte de va jobbigt å berätta för honnom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När han våldtog mig [rolleyes]


   
SvaraCitera

Problemet som kan uppstå med heterosex är att många killar tror att tjejer får orgasm så fort dom har en kuk i sig. Det är väldigt få som kommer utav vaginalpenetration. Jag föreslår att du ska tänka på att stimulera klitoris mycket mer. Försök kommunicera med din nästa sexpartner mer också. Prata om hur ni båda vill ha det, osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jo de kan nog va sant.saken är ju den att ja alltid kommer så snabbt.de är där rädslan sitter i att man inte klara av å pippa mer än allt från 5sek till som längst ca 1 min


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

killethe1:

som längst ca 1 min

[sad][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Seriöst tips:
Pausa ofta och gör annat, typ ge henne oralsex eller bara pilla lite, sex är inte BARA penetration. Då kan du ha sex längre.

Tycker att du ska prata med henne och fråga vad hon gillar. Eller ja, kanske inte den tjejen som gjorde slut, men nästa flickvän.


   
SvaraCitera