Aviseringar
Rensa alla

Hur ändrar jag språk på youtube...?


Ämnesstartare

Jag har letat överallt men jag hittar det inte. Jag vill inte ha svenska, jag vill ha engelska! Hur gör jag?


   
Citera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eller ok

Visa språk

Längst ned, under sökrutan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mow Skwoz:

Eller ok

Visa språk

Längst ned, under sökrutan

Oj, visste inte att det fanns länkar där, det funkade i alla fall, thanks. [bigsmile]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

När jag ändå skapat en tråd så kan jag passa på att fråga om upphovsrättsinformation.

Varför raderar inte ägarna (tex sony music entertainment) videon när de ändå upptäckt den...? Det står bara:

Vad ska jag göra?
Du behöver inte göra någonting. Ditt videoklipp är fortfarande tillgängligt i hela världen. Ibland visas annonser bredvid ditt videoklipp.

Väljer de att inte radera videon för att de vet att den är bra, att den kommer få massa visningar och att det liksom blir gratis reklam för dem? En video har fått award för toppfavorit. Eftersom att de väljer att öööhhhh, vad heter det... lägga in en liten text där det står "Innehållsägare: Metric Music International" (när man klickar på Mina videos - Visa information om upphovsrätt) så måste det betyda att de tjänar pengar på ens klipp? Och låter därför de ligga ute? Eller? Står ju att man inte behöver göra någonting åt saken.

Och varför är ett annat klipp endast blockerat i Germany pga upphovsrättgrejen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dålig på svenska eller?[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

dålig på svenska eller?[shake]

Nej vill ha engelska för att komma bort från mellanmjölksverige! [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Nej vill ha engelska för att komma bort från mellanmjölksverige!

aa, mellanmjölk är inte nice[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

aa, mellanmjölk är inte nice[shake]

Din mammas mjölk är nice. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Din mammas mjölk är nice.

hon har inte mellanmjölk?[blush]


   
SvaraCitera