Aviseringar
Rensa alla

Hur är åttan?


Ämnesstartare

gjorde inte ett piss i åttan för att man inte förväntades kunna ett piss


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hej ett år senare!


   
SvaraCitera

Hela grundskolan var en lek. Se till att bli godkänd i allt så spelar det inte så stor roll sedan. Du kommer komma in i vilken linje du vill om du blir godkänd i allt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är helt rätt! 8 är/var hemsk... men man överlever tror mig, jag vet


   
SvaraCitera

Tyckte det va ganska chill, inga problem. Nian var jobbigast med alla nationella prov tyckte jag. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är ingen markant skillnad från 7:an. Oroa dig inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska också börja åttan, men är inte alls nervös.


   
SvaraCitera

inte alls så jobbigt som folk sa, mest tråkigt för att det inte var "nytt" längre och för att man mest av allt bara ville gå ut högstadiet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cruxxish:
Hela grundskolan var en lek. Se till att bli godkänd i allt så spelar det inte så stor roll sedan. Du kommer komma in i vilken linje du vill om du blir godkänd i allt. 

Det är la inte så säkert Icke!


   
SvaraCitera

du har det värsta året i grundskolan framför dig. lycka till!


   
SvaraCitera

k

S3ON:

Det är la inte så säkert Icke!

Jo fan de gjorde jag! Kom in på ekonomi med 200p. Då hade jag E-C i betyg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cruxxish:
k
Jo fan de gjorde jag! Kom in på ekonomi med 200p. Då hade jag E-C i betyg

Är dt före detta handel? Har väl knappast varit känt för att vara svårt att komma in där.


   
SvaraCitera
lolz
 lolz

Beror helt och hållet från person till person,, från lärare till lärare och skola till skola. Men gör du det som läraren säger, dina läxor osv kommer det inte vara några problem. Har du enklare i ett ämne och svårare i ett anat kanske du får prioritera din tid så du klarar dig i det svåra ämnet. Men annars inga problem!!


   
SvaraCitera
sarao

Ska också börja åttan om några dagar.., men det blir säkert likadant som sjuan. No problem.
Min årskurs ska dessutom åka till Sachsenhausen i Berlin nu i början av terminen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inte speciellt jobbig, nu var det dock några år sen, men typ som 7an med mer prov. oroa dig inte du klarar dig om du pluggar och gör ditt skit osv.


   
SvaraCitera