Aviseringar
Rensa alla

hur är den den perfekta?


Sterd:

- inte vara ett pucko.

fan där faila jag


   
SvaraCitera

Hon ska vara liksom intelligent, kunna tänka själv och även kunna käfta emot men ändå i slutändan erkänna mig som allsvetande härskare [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zemlann:

du är ju förfan själv ett pucko?..

Skulle du vilja utveckla det lite så att det inte bara blir ett personligt påhopp? Jag kan till och med tänka mig att inte anmäla isåfall. [smile]


   
SvaraCitera

Få det att kännas tryggt och rätt, samt visa att vårt förhållande ÄR viktigt och att han är villig att kämpa för att få det att funka (dvs ge fan i alla jävla "spel").. Tillit och kommunikation först på listan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sterd:

Skulle du vilja utveckla det lite så att det inte bara blir ett personligt påhopp? Jag kan till och med tänka mig att inte anmäla isåfall.

om vi tar tex att hon ska låta dig ligga med andra, så kan hon inte ha några känslor för dig. För om det skulle varit mig så skulle jag bli jättesårad om du gjorde det och känna att jag inte "din"..förstår du vad jag menar?..


   
SvaraCitera

Den perfekta är precis motsats till vad man tror är den perfekta


   
SvaraCitera

vet inte har aldrig hittat någon perfekt människa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vincenco:

gaykläder

utveckla


   
SvaraCitera

Lajnowh:

utveckla

du vet sånna kläder som är lite feminina...
som tyder på att man är homosexuell.

typ

ASS-MODEL-2.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zemlann:

så kan hon inte ha några känslor för dig

Hört talas om öppna förhållanden?

zemlann:

För om det skulle varit mig så skulle jag bli jättesårad

Exakt! [bigsmile]du passar inte in på listan. Enklare än så var det inte!

För att utveckla: Jag förstår inte poängen med tvåsamhet. Jag tycker faktiskt inte ens om tvåsamhet. Jag tycker folk ska få göra som de vill och inte "ägas" av en annan människa. Det är sjukt. Slut!


   
SvaraCitera

Nintendo:

Annars blir det som i filmen monopol
Så som det är i Italien där presidenten äger hur massa tv-kanaler och kan hjärntvätta folk med dem

kom det där fel? 😛


   
SvaraCitera

variabel:

kom det där fel? 😛

Lol, trodde att jag svarade i tråden om tv-avgift [bigsmile]
Haha, jag är så sjukt stressad och pressad så jag kanske borde undvika um helt ett tag, tills jag fått lite stabilitet [bigsmile]


   
SvaraCitera
kachin

som jag [cute]


   
SvaraCitera

kachin:

som jag [cute]

jag asså.


   
SvaraCitera

Sånt här failas lite när man har pojkvän, men jag gillar honom så som honom minus datornörderiet. [smile]


   
SvaraCitera