Aviseringar
Rensa alla

Hur är det att ta en killes oskuld ?


Ämnesstartare

tja alla umare![bigcheers]
jag undrar hur det är att som tjej ta en killes oskuld. har haft en del sex innan men aldrig med en oskuld.[shake]

hur snabbt går det innan han kommer?[confused]

hur många gånger måste han ha sex innan han får kläm på det?[bigsmile]

helt enkelt, tror ni att jag får en okej sexuplevelse även om jag gör det med en oskuld? [rolleyes]


   
Citera

GröntSlajm:

hur snabbt går det innan han kommer?[confused]

individuellt

GröntSlajm:

hur många gånger måste han ha sex innan han får kläm på det?[bigsmile]

individuellt

GröntSlajm:

helt enkelt, tror ni att jag får en okej sexuplevelse även om jag gör det med en oskuld? [rolleyes]

ja, det är möjligt


   
SvaraCitera

Man kan aldrig förvänta sig bra prestationer av en person som inte vet vad den gör.
Men det hela är ju förstås helt individuellt


   
SvaraCitera

Det är olika skulle jag säga.. anser han att du het så kommer han snabbare, är du ful i hans ögon så kan det ta längre tid o.s.v. Är han nervös kan det också ta tid eller i värsta fall orsaka impotens.


   
SvaraCitera

GröntSlajm:

helt enkelt, tror ni att jag får en okej sexuplevelse även om jag gör det med en oskuld?

Nope, det är kört för dig. Du kommer gråta efteråt.


   
SvaraCitera

GröntSlajm:

hur många gånger måste han ha sex innan han får kläm på det?

Min löjtnant sa att det tar 2500 gånger för att göra någonting per automatik.
Så plus minus 100 då.


   
SvaraCitera

Randroid:

Nope, det är kört för dig. Du kommer gråta efteråt.

Du gjorde det, va.


   
SvaraCitera

GröntSlajm:

helt enkelt, tror ni att jag får en okej sexuplevelse även om jag gör det med en oskuld?

ja, med hjälp av kommunikation.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Randroid:

Nope, det är kört för dig. Du kommer gråta efteråt.

RakatKadaver:

Min löjtnant sa att det tar 2500 gånger för att göra någonting per automatik.
Så plus minus 100 då.

OF 5:

Man kan aldrig förvänta sig bra prestationer av en person som inte vet vad den gör.

Förväntar mig ju såklart inte att se gud eller så men jag menar är det liksom awkward att ta en killes oskuld? En del tjejer får ju ont sin första gång och så och många är väldigt känslosamma om det. Vill egentligen bara ha ett vanligt ligg med mitt ragg utan att oroa mig för att det blir pinsamt. heheheeeee[rolleyes][rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

ja, med hjälp av kommunikation.

Detta är bra! Vad bör vi kommunicera om? finns det några frågor jag bör ställa och något sätta att hantera situationen ta det lugnt eller så typ) [smile]


   
SvaraCitera

GröntSlajm:

Detta är bra! Vad bör vi kommunicera om? finns det några frågor jag bör ställa och något sätta att hantera situationen ta det lugnt eller så typ)

Nej men se till så att allt känns okej för honom, första gången kan det ju vara lite nervöst.. Men sen berätta hur du vill ha det, osv osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[y] tackar tackar! kan nog hjälpa rätt myckett!


   
SvaraCitera

passaro:

Du gjorde det, va.

Ja.


   
SvaraCitera

GröntSlajm:

Tjejer får ju ont sin första gång och så och många är väldigt känslosamma om det. Vill eg

Killar kan varken få ont eller bli känslosamma så oroa dig inte för det [wink]
Nä men det kan hända killar i precis samma utsträckning och inget konstigt med det.
Ta det lugnt bara. Dra dig inte för att prata med honom om det heller.


   
SvaraCitera

Randroid:

Ja.

Känslomässig ejakulation eller.


   
SvaraCitera